Okuduğum üniversiteden kaydımı sildirip başka bir üniversiteye e devlet üzerinden kayıt olmaya çalışıyorum. Sistemde önceki üniversitemden kaydımın silindiği gözüküyor ve E devlet bana kayıt olduğuma dair bir belgeyi gösterdi. Oraya kadar sıkıntı yok ama kaydımın tamamlanması için yeni okulumun sitesine giriş yapmam gerekiyor ama siteye giriş yapmaya çalıştığım zaman "YÖK'ten yapılan sorgulamaya göre bazı bilgileriniz eksik gelmektedir. Kayıt süresi bitmeden durumunuzu belgeleyen evrak (lar) ile Öğrenci İşleri Daire Başkanlığımıza başvurunuz! Eksik belgeler : Başka bir üniversitede kaydınız olmadığına dair belge" yazıyor. Şimdi 3 sorum var:
1) Ben bu belgeyi nereden alacağım?
2) Bu belgeyi bulduğum zaman kaydımı onaylatmak illa okula kadar gitmek zorunda mıyım? (Okulum şehir dışında)
3) Ya da biraz daha durup sisteme geçmesini mi bekleyeyim? Yine aynı şeyler yazar mı yoksa. :/
Kayıt süresi de 3 gün içinde bitiyor. Çok zora soktular beni :(
1) Ben bu belgeyi nereden alacağım?
2) Bu belgeyi bulduğum zaman kaydımı onaylatmak illa okula kadar gitmek zorunda mıyım? (Okulum şehir dışında)
3) Ya da biraz daha durup sisteme geçmesini mi bekleyeyim? Yine aynı şeyler yazar mı yoksa. :/
Kayıt süresi de 3 gün içinde bitiyor. Çok zora soktular beni :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar