Müzik dinleyerek ders çalışmak daha kolay ve verimliymiş, sizce de öyle mi?

Müzik dinleyerek ders çalışmak daha kolay ve verimliymiş, sizce de öyle mi?

Araştırmalara göre müzik sedaları altında ders okumak, hem kişinin sıkılmasını engeller ve böylece daha uzun süre ders çalışmasına vesile olur, hem de dikkat edersek okuduğumuz şeye daha kolay odaklanmamızı sağlar..

Fikirlerinizi alayım, sizce de öyle mi? Sizde de böyle bir durum söz konusu mu? :)
Müzik dinleyerek ders çalışmak daha kolay ve verimliymiş, sizce de öyle mi?
Cevapla