
Sizi bilmem ama ben süreçlerden çok haberdarım. İş hayatını, uygun iş pozisyonlarını incelerim.
Türk Hava Yolları, pilot adayı alırken Lisans mezunu şartı arıyordu. Yani örgün veya ikinci öğretim okumak gerekiyordu. Şimdi ise bunu açıköğretim mezununa kadar indirmiş. Yani açıköğretim mezunu olarak pilot olabilirsiniz. (Tabiki diğer şartları da sağlayarak)
Benim güzel ve biricik ZARA markam, yani Inditex Group gelmiş Önlisans mezunu müdürler, müdür yardımcıları arıyor. (Önceden Lisans mezunu şartı aranırdı) İş tecrübesini de 2 yıldan, 1 yıla indirmiş.
Sektörlerde artık eleman kalmamış. Artık öyle çok iyi mezuniyetlere gerek yok, çok iyi okullarda okumaya da.
Sizler ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar