İş hayatında artık diplomanın ve mezun olduğun üniversitenin pek bir önemi yok! Bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz?

İş hayatında artık diplomanın ve mezun olduğun üniversitenin pek bir önemi yok! Bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sizi bilmem ama ben süreçlerden çok haberdarım. İş hayatını, uygun iş pozisyonlarını incelerim.

Türk Hava Yolları, pilot adayı alırken Lisans mezunu şartı arıyordu. Yani örgün veya ikinci öğretim okumak gerekiyordu. Şimdi ise bunu açıköğretim mezununa kadar indirmiş. Yani açıköğretim mezunu olarak pilot olabilirsiniz. (Tabiki diğer şartları da sağlayarak)

Benim güzel ve biricik ZARA markam, yani Inditex Group gelmiş Önlisans mezunu müdürler, müdür yardımcıları arıyor. (Önceden Lisans mezunu şartı aranırdı) İş tecrübesini de 2 yıldan, 1 yıla indirmiş.

Sektörlerde artık eleman kalmamış. Artık öyle çok iyi mezuniyetlere gerek yok, çok iyi okullarda okumaya da.

Sizler ne düşünüyorsunuz?
İş hayatında artık diplomanın ve mezun olduğun üniversitenin pek bir önemi yok! Bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla