Doğuda Kadrolu Memurluk Mu, Danıştay'da Sözleşmeli Zabıt Katipliği Mi?

Doğunun küçük bir şehrinde kadrolu bilgisayar işletmeniyim. Göreve başlayalı 2 ay oldu ama hiç alışamadım. Sosyal ortam sıfır. Buz gibi bir şehir. Az önce ilanlara bakarken Danıştay'ın sözleşmeli zabıt katibi ilanını gördüm. Maaşı sadece 100 lira eksik ama Ankara'da yaşamak için değer diye düşünüyorum. Ne dersiniz başvursam mı? Siz olsaydınız ne yapardınız? Bu arada kpss puanım 92.
Doğuda Kadrolu Memurluk Mu, Danıştay'da Sözleşmeli Zabıt Katipliği Mi?
Cevapla