Osmanlıca rika hattını okumanın var mı kolay bir yolu falan?

Osmanlıca yazmada falan hiçbir sorunum yok ama rika hattını okurken çok zorlanıyorum. Mim harfinin gizlenmesi falan çok zorluyor beni. Pratik de yapmaya çalışıyorum ama olmuyor bir türlü. Siz nasıl çözüyorsunuz?
Osmanlıca rika hattını okumanın var mı kolay bir yolu falan?
Cevapla