



Sizce hangi meslek daha iyi? :))
Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara. (Alıntı)
Doktor.
Pilot.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç




Pilot olmakta cok cok zor hic kolay degil Ama doktor olmak ayri bir zor. Insan yasami iki elinin arasinda oluyor.. ölum ile yasam cizgisi arasinda birseyler yapabilme savasi... Tabi bahsettigim operator yani ameliyat edebilme yetkisi olan doktorlar icin gecerli... Tum gun ameliyat hanedeyim.. Oyle bir yer ki orasi..
Aslında pilot olmak çok zor değil. Sadece biraz seçiciler o kadar. Doktor olmak pilot olmaktan çok daha zor.
Tabi ki de. Nelerle karsilasiyoruz gun icinde bir bilsen ne vakalar, ne yaralanmalar, ne hastaliklar
@KürkMantoluHayri Hayrim burada hırsızlık var bilmeni istedim. 🤔
Bence iki meslek de iyi. Yani ikisinede ihtiyacimiz var. Tabi ben bir seçim yapmış olsaydım tabikide doktorluğu seçerdim.
Doktor olmak daha zor zaten. Benim de doktorlara ondan da öte sağlıkçılara saygım büyük. Dün daha iyi anladım değerlerini.
Uçak pilotları? Pilotlar gemi de mi kullanıyor? :D :D :D :D
Sen bu pilotları hep karıştırıyorsun. :)
Yok sadece uçak kullandıklarını bil yeter sadsd :D
Ahah şakaydı :)
Kızlar genelde bu konularda pek bilgi sahibi olmaz. Yani bilmemende bir eksiklik yok kanımca. Ama cidden sadece uçak kullandıklarını bilmen yeterli. :)
Sagol haber verdigin icin askitom 😍😘
www.kizlarsoruyor.com/.../a93896-havacilikta-en-cok-merak-edilen-sorular-yanitlari
aklıma geldin yazayım dedim. bunu okuyabilirsin :)
Önemli değil, teşekkür etmene gerek yok.
hayri'ye en az 5 bin defa dedim bunu şimdi soruları beğeniyor eig seçtiğimde. Onu da yapmayın mümkünse :)
İstiyor geceli korkutayım onu gene :)
geceleri
Bir kere öyle bir korkuttum ki bana ''Sence arkamda var mıdır cin?'' dedi. Uyuyordu ve arkasını dönemiyordu korkudan. Ciddi ciddi. :D :D
Pamuk eller klavyeye tuşlara dedim diye DenizArin'in yorumunun altında ''bir daha olmasın'' tarzında tehdit edici sözler sezdim.
O bir şey değil, sırf bunu korkutmak için 2 tane Bence yazdım ve buna gösterdim :D
Sadece bence mi, 7 bin karakterden oluşan analizimi yazdım ona. Hepsi de doğru çıkmış söylediğine göre :)
Kişiliğini, karakterini. Hangi olaylar üzerinde nasıl tepki vereceğini. Ona yapılan şakalara ve toplumda karşılaşacağı durumlarda tepkisini nasıl ortaya koyacağı yönünde yazdım ve yazdıklarım da doğru çıktı.
Dedikodumu mu yapiyorsunuz ya 😂😂😂
Bu arada Hüzün benim canımdır, cananımdır 😍 Dilerse kullansın benim sözümü. Ona lafım olmaz ki 😄 AMA BENI KORKUTMASIN MÜMKÜNSE 😭
@KürkMantoluHayri nerede?
@yusufalliance ne nerede
@KürkMantoluHayri senin sorun’dan çalıntı olduğu
@yusufalliance Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara.
bu yazı her sorumda mevcut. Onu kastettiler
@KürkMantoluHayri haaa anladım
Bu soru kaç ay önce sorulmuş bu arada? 😂😂
@yusufalliance iki buçuk yıl önce
@KürkMantoluHayri sen nasıl görebiliyorsun? Ben göremiyorum😂😊
@yusufalliance adminim ondan
@KürkMantoluHayri iyiymiş
Gözlerine Bakınca Senin
Delin Olurum Ben Senin
Bir hesap var, inancımı aşağılayan mesajlar yolladı özelden
Hesabı kapatır mısın? Yoksa ben savcılığa gideceğim!
!€€!!
Doktorlugun karizmasi falan denir ama cogu doktor oyle fantastik ucretler alamiyor. Devlettekiler zaten dusuk aliyor. Pilotluk daha iyi bence. En azindan her gun yuzlerce hastanin agiz kokusunu cekip ustune bir de 5 para etmez adamlardan azar isitip siddet gormuyorlar.
Doktorluk kötü her insanı var... Birde sabahtan akşama kadar çalış, akşamdan sabaha kadar bilgi öğren zor iş...
En iyisi pilot...
Cevap
21Cevap
Doktorların işi sadece hastanede olmaz, havada karada insanın olduğu heryerde. Siz hiç "açılın ben pilotum! " diyenini duydunuz mu? Bir doktor mekandan bağımsız kanunen hastaya müdahale etmekle yükümlüdür, ve bunu uygulamadığı takdirde hukukun önünde suçlu sayılıyor, yani istesede istemesede yapmakla yükümlü. Bir pilot uçağı kullanmayınca kanunen suçlu sayılıyor mu? Doktor bir canlıyı ameliyat eder ve hata yapma lüksü de yoktur, bunu sadece ameliyat için düşünmeyin sakın, sadece bir iğne yapılırken bile yanlış bir yere isabet ettiğinde hasta felç kalabilir. Pilot uçağı sürerken oldu da kaza yaptı aracı değiştirebilir, peki ya bir insanı değiştirebilir misiniz? Daha çok örnek sayarım ama bence bunlar bile yeterli. Arkadaşlar bu dediğim mesleği küçümsemek için değil, soruda pilotlukla kıyaslanmış, mühendislik ya da hukuk için denilseydi onunla kıyaslardım. Bahsettiklerim gerçekten ama gerçekten doktorluğun hiçbir meslekle kıyaslanamayacak bir meslek olduğunun kanıtı.
Hangi meslek daha iyi konusunda da bunun cevabı tamamen bireyseldir, herkes kendi kişiliğine uygun mesleği seçer, seçmeli de. Ama toplumun gözünde de Doktorluk herzaman ön plandadır, bu bilinen bir gerçek. Yoksa en basitinden neden her anne çocuğunun doktor olmasını istesinki?
Doktorluk daha zor. Insanlarla en içli - dışlı olman gereken meslek.. Ve insanlarla uğraşmak gerçekten zor, hele ki söz konusu sağlık ise.. Pilotluk daha güzel bence. Daha keyifli yani..
Üstelik ayrı bir havası var :D
Pilotların 2023 de önü açık seneye sınavını kazansan 4 yıl okul 2023 de mezunsun şimdi kontejanlar riskli oldu artık doktor açığı kapanmaz demeyin 350 bin doktor var herkes devleti beğenmediğinden tusa yöneldi ve orda da günde. 10 12 saat çalışmalısın yaş 25 buarada oldun cocuk doktoru stajı var işiniz zor olur saygı duymak gerekiyor dayak atmak yerine :)
Doktorluk riskli bir iş olmasına rağmen maaşı biraz azdır. Pilotluk ise tamamen kendi iradenizle kullandığınız araçtır. Pilotlukta yanlışlıkları telefi edebilme durumu varken doktorluk hatayı telefi ile düzeltme şansı yoktur.
Durduruuun uçağı inecek var 😂😂😂 Pilot ol piloot 😍 Çok havalı bir meslek ya (havada ya ondan fgghhh 😂)
Başlatma pamuğuna klavyesine tuşuna. O sadece benim 😍😍😍
Doktor sanki daha faydalı gibi tabi pilotlarında mesleği çok önemlide bence doktor. Neye göre ama?
Genel olarak. Pilotla mı evlenirdin doktorlar mı mesela? bunun gibi de düşünebilirsin. :)
Boncuk sen ne istiyorsun bunları bir rehberlikçi ile konuş ve ilgi yetenek önemli bunu unutma cicoşum
Pilotluk nedense ilgimi çekmiyor doktorluk daha iyi
Disiplin sevmiyorum ben çalışırken ... bana göre değil ikiside... bir arkeolog mesela daha hoş görünüyor gözüme
benim gözümde pilot daha iyi
uçan memeli olmak her bayanın hakki
Doktor tabikide sağlıkcıyım radyoloji okuyorum hastanemizde ayda 60.000 TL maaş alan doktor var
Pilotlar paranın a. koyuyor. Doktorların aldığı yanında hiç kalır. ;)
Veteriner. İlk onceliğim hayvanlar sonra çocuk , yaşlı, sonrası insanlar.
İkisi de zor ama bu ülkeye doktor ve pilot da lazım 😂
Hayrim'in lafı 😍
Bence pilot daha iyi.
Alıntı yaptığım için bana kızacak ama aslında o başkalarına karşı bir gönderme idi. :)
İyi avukat olur senden. :)
Evet :)
Ne yalan söyliyim, seçenekler şımartmadı değil :)
Her şeyden önemli sağlıkçılar ama. Tüm sağlıkçılara saygım büyük. Özellikle hasta olunca daha iyi anlıyorum değerlerini.
Pilotlukla kıyaslanması da saçma oldu biraz. Birisi can kurtarıyor, öteki bomba yağdırıp can alıyor. Gerçi hak ediyorlar ama görevleri farklı tamamen. :)
Doğru hastaların kahrını çekmek ayrı bir zor. Büyük sabır ister. Ben hiç dayanamam birisinin hortumunu çeker serumuna makas atardım valla. Bu işi sabırlı ve insan sevgisi yüksek olanlar yapmalı. :)
Bir defaligina bisi demiyom ssdf 😄
@KürkMantoluHayri Bir daha yapmaz zaten aşkitellam 🙄😄
Ay hadi insallah 😄😄
Pilot olsun ayaklarımı yersen kessin
ikisi de çapkınn olmuyor mu
Zor bir seçim. Ama bence doktor :)
Makine mühendisliği 😂
Doktor olmak gerçekten zor:)
bir sağlıkçı olarak doktor dedim 😂
Tabiki pilot. Tartışılmaz bile
Pilot. Adam hem işini yapıyor hem de geziyor :)
inşaat mühendisleri bana göre :D
pilotlr cok havali geliyor bna
Şahsen pilot olmak isterdim.
Ol.
Ikiside tercihim değil ama pilot çok havalı😄
Yani ne konuda karşılaştırdığımıza bagli
Tabiiki pilot ;)
Doktor.
Niyeh?
İkiside kötü
sağlık önceliktir
Doktorluk
Doktor.
İnsanlığı iyi olan
Doktor tabiki
İkisi de degil
Çöpçü bence
Doktor
Doktor psikiyatrist
pilot tab2
psikiyatri
doktor tabiki..
doktorlar ddim
Doktor
Pilot
Ooo pilot kesinlikle
Pilot daha havalı
Doktor şüphesiz
pilot
Bence pilot
Doktor
Doktor 🤒
Pilot.
Pilot.
Doktor.
Pilot
Doktor
Pilot
Bilot
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar