Selam arkadaşlar Autocad veya elle çizim bilenler elle çizim ya da autocad hangisi kolay oluyorsa bir yardımcı olurmusunuz?

Buradaki planın bir katlı olarak b-b kesitini çizip bana mesaj atarmısınız sınav için.
Selam arkadaşlar Autocad veya elle çizim bilenler elle çizim  ya da  autocad hangisi kolay oluyorsa bir yardımcı olurmusunuz?


Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Kkesit çizimi kat yüksekliği 320 ölçüler 14.10 10.00
Selam arkadaşlar Autocad veya elle çizim bilenler elle çizim ya da autocad hangisi kolay oluyorsa bir yardımcı olurmusunuz?
Cevapla