2 yıllık okulu 4 yıla uzatmak.. Okulunu uzatan var mı?

Bazen kafayı yemek üzereyim :( çalışmadım hep son gün çalıştım ve uzadı kendimi ezik, salak falan hissediyorum :(( okulunu uzatan var mı bana moral verecek cidden ağır psikolojimi bozuyor bu durum
2 yıllık okulu 4 yıla uzatmak.. Okulunu uzatan var mı?
Cevapla