Tıpta İntörnken 400 tl ya yakın para alınıyor diye biliyorum. Peki ya sonra? Her görüşe +1 YARDIM 😊?

Tus a hazırlanırken, pretisyen olarak çalışmak mantıklı mı? Pretisyen olarak çalışırsak ne kadar maaş alınır ve pretisyen hekimlere bir yıl zorunlu doğu görevi var değil mi?

Mezun olduktan sonra pretisyen hekim olarak çalışmayıp tus a odaklansam (kazanana kadar) ne olur? Sonuçta 24 yaşında bir birey oluyorum ve gelirim olmuyo kazanana kadar 😒

Son soru; tusu kazandık. Uzmanlık için okuyoruz bu sefer. Asistan oluyosun sanırım 😄 Asistan maaşı ne kadar? Ya da maaş alıyo muyum diye mi sorsam sjdkdkdk

bilen biri yardım etsin. Her görüşe +1
Tıpta İntörnken 400 tl ya yakın para alınıyor diye biliyorum. Peki ya sonra? Her görüşe +1 YARDIM 😊?
Cevapla