Tus a hazırlanırken, pretisyen olarak çalışmak mantıklı mı? Pretisyen olarak çalışırsak ne kadar maaş alınır ve pretisyen hekimlere bir yıl zorunlu doğu görevi var değil mi?
Mezun olduktan sonra pretisyen hekim olarak çalışmayıp tus a odaklansam (kazanana kadar) ne olur? Sonuçta 24 yaşında bir birey oluyorum ve gelirim olmuyo kazanana kadar 😒
Son soru; tusu kazandık. Uzmanlık için okuyoruz bu sefer. Asistan oluyosun sanırım 😄 Asistan maaşı ne kadar? Ya da maaş alıyo muyum diye mi sorsam sjdkdkdk
bilen biri yardım etsin. Her görüşe +1
Mezun olduktan sonra pretisyen hekim olarak çalışmayıp tus a odaklansam (kazanana kadar) ne olur? Sonuçta 24 yaşında bir birey oluyorum ve gelirim olmuyo kazanana kadar 😒
Son soru; tusu kazandık. Uzmanlık için okuyoruz bu sefer. Asistan oluyosun sanırım 😄 Asistan maaşı ne kadar? Ya da maaş alıyo muyum diye mi sorsam sjdkdkdk
bilen biri yardım etsin. Her görüşe +1
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar