Hem okuyup hem çalışmak hakkında neler düşünüyorsunuz?

Hemşirelik/Lise mezunuyum. Devlet Üniversitesi ne puanım yetmedi Hemşirelik için. Özel üniversitelerden %50 burslu tutturduğum oldu fakat ekonomik nedenlerden okuyamadım. Şimdi de hemşirelik lise ataması çok azaldı. Nerdeyse yok denecek kadar az.
Sizce hem çalışıp hem okusam okul harcamı ödeyebilir miyim? Çalışsam param yeter mi geçinmeye? Cesaret edemiyorum ama okumayı da çok istiyorum

Hem okuyup hem çalışmak hakkında neler düşünüyorsunuz?
Cevapla