Bıktınız bu sorulardan biliyorum ama ben ve benim gibi ygs öğrencilerine bir dua etseniz çok makbule geçer hani 😇
#BirTutamAşkk
#Dua
#BirTutamAşkk
#Dua
Yarın Sınava Girecek Olan Tüm Arkadaşlar Allah Yâr Ve Yardımcınız Olsun.
Rabbim gönlünüzde olanı hakkınızda hayırlı eylesin, hakkınızda hayırlı olanı gönlünüze razı eylesin.
Amin... çok sağol 😊
Ben şimdiden dua etmeye başladım senin için.
Teşekkür ederim o halde 😊
Hadi bakalım, emeğinin karşılığını alma günü geldi çattı..
Umarım sınavın iyi geçer, başarılar dilerim..
Allah zihin açıklığı versin çiçeğim ❤
Teşekkür ederim kuzucuk ❤
İnşallah emeğimin karşılığını alırım :))
Amin inşallah canım.. ❤❤
İyi geçti mi?
Pek değil..
Umutsuz görmeyeyim seni..
Bakalım... 😒
Olursan öyle, ben yokum.
Tamam sen gitme kal, ben hep gülerim 😊
Ha şöyle, umutsuzluk yok..
Hep gül. ❤
Peki ❤
Rabbim gönlüne göre versin kuzu, inşallah istediğin sonucu alırsın bitanem. Allah zihin açıklığı versin inşallah başarılar kuzum 😘
Çok teşekkür ederim kuzum, inşallah dediğin gibi olur herşey istediğim şekilde yolunda gider, sağol 😘
Sende sağol bitanem bak yatmadan Fetih suresi oku sınava girmeden de dualarını et için rahat olsun 😘
Tama kuzum okurum merak etme 😘
Allah kabul etsin bitanem 😘
Amin kuzum...😊
Cevap
13Cevap
Aynı durumdan muzdaripim.
Umarım iyi geçer de LYS ye daha mutlu hazırlanırım.
Umarım...😊
Allahım yolunu açık etsin güzel bir gelecek nasip etsin inşallah. Yarın dikkatinin dağılmaması ve bütün soruları yapabilmen dileğiyle.
Teşekkür ederim, umarım dediğiniz gibi güzel bir geleceğe sahip olabilirim 😊
Çok teşekkür ederim, başarılı biri değilsem bile olmaya çalışıyorum 😊
Umarım öyle olur 😊
allah zihin acikligi versin rabbim yardimcin olsun insallah 🙏
İnşallah canım çok sağol..
Umarım seninde benimde gönlümüzden geçenler gerçek olur, başarılar 🙏
Umarım kuzum teşekkür ederim hakkımızda hayırlısı 🙏
Allah gönlünden geçirdiğini bir bir nasib etsin.
Heyecan, unutkanlık vs gibi olumsuzluklardan korusun, zihin açıklığı versin InsAllah. ..
Teşekkür ederim bu güzel temennin için.. 😊
Rica ederim umarım çalışmışsındır yoksa duanin bir anlamı kalmaz :D
Çalıştım ama pek değil 😄🙈
O zaman duanin yarısı kabul olacak hayırlısı olsun :D
Dalga geçme döverim bak 😄
Yarında sorular seni döver bak :D
Ben heyecanlıyım 😕
Heyecanlama diye dua ediyorum işte bişey olmaz :D
Hadi bakalım 1 değil 10 kere dua et benim için 😄
Genelde dualarm kabul olmaz ama ederim :-)
mesaj gonderemiyorm sana?
Neden gönderemiyorsun?
2 xper olmalısın diyo
Aa evet ben mesajlarımızı sildim diye atamıyorsun dur ben atayım mesaj, 1 xperli arkadaşım 😄
niye sildin? :;-)
Unuttum mesaj atamadığını napim kusura bakma 😕
siler misin hep ;-)
Silerim neden saklamalı mıyım? 😄
yoo sordum :) kalabalık ediyorum galiba diye düşündüm :(
Evet mesaj kutumda fazlalıksın 😞
vay be üzüldüm :'(:'(
Asma suratını şakacık yapıyorum 😂
inanmadm ama inandım say :'(
Tamam inandın say :))
Allah yardımcın olsun umarım istediğin seviyede bir başarı elde edersin :)
Umarım öyle olur çok teşekkür ederim 😊
Rica ederim :)
Birilerinin kazanması için birilerinin kaybetmesi gerekmiyor mu? Inşallah hakkında hayırlısı olur başarılar
Sağol...😊
demin de döndüm mevlana gibi dinliyodum son çırpınışlar... ALLAH zihin açıklığı versin ama en önemlsi hayırlısını versin hepimize... çan eğrisini de yükseltmiş olduk
Çok sağol..😊
sen yıl boyu yan gel yat sonra saldım cayıra mevlam kayıra dua ile olmaz o iş kader tanrısı kaderini acık etsin
Ateistleri bile imana getiren sınavdır. Başarılar dilerim...
Hem kendim için hemde sizin için.
Yarın sabah kalktığımda çikolata yiyin zihninizi açar...
Yarın senin en başarılı günün olsun ve onDan sonrada hep öyle olursun
İnşaAllah..
İnşallah, teşekkür ederim 😊
Kaydırma yaparsın ben dua edersem :D
Hadi ya 😄 Ben riske gitmesem iyi olur zaman. Yinede teşekkürler 😄
Allah yardımcın olsun
Sağol...😊
Umarım hakedenleri hak ettiği yere gelirler.
Umarım...😊
inşallah çok başarılı bir sonuç alırsın
İnşallah, çok teşekkür ederim.
Hayirlisi olsun
Sağol..
Allah yardım etsin
Amin... çok sağol 😊
Umarım kazanırsın
Umarım...
Kazanamazsan üzülme alt tarafı en az 12 yılın gidecek
12 yık derken?
ilkokul lise arası 12 değil mi Türkiye de?
Ha o aralıktan bahsettiniz anladım :))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar