Üniversite de moda tasarım bölümü okuyanlar veya çok iyi araştıranlar cevaplasın lütfen🙏 ?

Öncelikle yardım amacıyla okuduğunuz için teşekkür ederim🙏
Şimdi asıl mesele Moda Tasarım Bölümü okumak istiyorum ama 2 yıllık mı 4 yıllık mı emin olamadım. Sebebi de şu ki benim diplomaya ihtiyacım var yeteneğim çok şükür yerinde Tesettür modası bildiğiniz üzere şu son 3 yıldır yeni yeni başladı ve bende önce başka markalarda tasarımcı olarak çalışmak sonra kendi markamı açmak istiyorum. Tasarım konusunda hayal gücüm beni uyutmayacak kadar geniş her saniye yeni bir fikir geliyo ve çevremde kime moda tasarım istiyorum desem tam kendine göre bir meslek bulmuşsun diyorlar çizimim de iyi ve tesettür modasını çok daha mütevazi ve şık yapmak hedefim malumunuz şu ara çok bozuldu tesettür dışına çıkıldı ama önümde çok uzun bir yolun olduğunun da farkındayım 2yıllık olanların puanları daha düşük ve benim yaşıtlarım bu sene üniden mezun olacak geç kaldığım için 2 yıllık bana cazip geliyo sizce 4yıllık şart mıdır? Ne getirisi var?
Üniversite de moda tasarım bölümü okuyanlar veya çok iyi araştıranlar cevaplasın lütfen🙏 ?
Cevapla