Üniversitede ortalama kasmak, yüksek ortalamayla mezun olmak çok gerekli mi?

Ben ankarada bir devlet universitesinde okuyorum arkadaşlar. Ortalamam 2. 85 su an. Ortalama icin uğraşan arkadaşlarımı görüyorum. Fazla fazla secmeli derslerle ortalamalarini yukseltiyorlar. Ben esasen öğrenme peşindeyim. Ben de derslere buyuk cogunlukla katılıp kendi notumu kendim cikarip çalışıyorum. Bana faydali olacak seçmeli dersler secmeye çalışıyorum. Sizce ortalama is hayatinda cok onemli mi? Ben de mi ortalama kasayım ne dersiniz? Mezun olup calisan arkadaslar bakabilir mi lütfen.
Üniversitede ortalama kasmak, yüksek ortalamayla mezun olmak çok gerekli mi?
Cevapla