Ön muhasebe mi SMMM yani mi şirket muhasebesi mi ? Detay?

İyi aksamlar arkadaşlar ,
10 aydır SMMM (serbest muhasebeci mali müşavir ) yaninda çalışıyorum. ama isimden pek memnun değilim açıkçası.10 ay önce 1300 lira ile başladım. bu önümüzdeki ay 1700 lira alicam. ama is yukumuz çok agir ve ben SMMM olmak istemiyorum. önümüzdeki kasim sonu tazminatimi alıp çıkmayı düşünüyorum. o zaman çıkmak istemememin sebebi hem tazminatım biraz biriksin. hesaplarima gore 3000 lira tazminatim oluyor. hem onu alırım bir derdime deva olur hem de kilom biraz fazla su önümüzdeki 9-10 ayda bir 20 kilo verebilirsem is aramak daha kolay olacak. is veren senin dış görünüşüne gore mi is verecek vs mi lütfen demeyin çünkü dış görünüş önemli giydigim kıyafetin yakişması gerek. bir sirkette calisirsam heleki. simdi hep duz giyiniyorum kot gömlek hırka vs. simdi ben on muhasebeye mi gecsem sizce is yükü daha az olur hem daha iyi maaş alırım bende daha rahat olurum diye düşünüyorum bide haftasonu kursa gidicem o yüzden de haftasonu tatil bir yer bulmam lazim. yoksa sirket muhasebesi mi daha iyi yardımcı olablr misiniz düşüncelerinizi merak ediyorum nedenleriyle birlikte açıklar misiniz?
Ön muhasebe mi SMMM yani mi şirket muhasebesi mi ? Detay?
Cevapla