Asıl Kaydı Yaptırdıktan Sonra PMYO'dan İstifa Edenler?

Arkadaşlar PMYO öğrencisiyim, şu anda 15 tatilindeyiz. Bazı sebeplerden dolayı PMYO'dan istifa etmeyi düşünüyorum. Şimdi istifa için öncelikle ne yapmam gerek? Ödemeyi 60 ay taksitle yapabilme imkânımız varmış galiba, ödeme kredi kartıyla mı oluyor? Bir de istifamı verir vermez anında okuldan ayrılabilir miyim yoksa belirli bir süre okulda bekletiyorlar mı? Daha önce asıl kaydını yaptırdıktan sonra PMYO'dan istifa eden arkadaşlar varsa yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden teşekkürler...
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar PMYO öğrencisiyim, şu anda 15 tatilindeyiz. Bazı sebeplerden dolayı PMYO'dan istifa etmeyi düşünüyorum. Şimdi istifa için öncelikle ne yapmam gerek? Ödemeyi 60 ay taksitle yapabilme imkânımız varmış galiba, ödeme kredi kartıyla mı oluyor? Bir de istifamı verir vermez anında okuldan ayrılabilir miyim yoksa belirli bir süre okulda bekletiyorlar mı? Daha önce asıl kaydını yaptırdıktan sonra PMYO'dan istifa eden arkadaşlar varsa yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden teşekkürler...
Asıl Kaydı Yaptırdıktan Sonra PMYO'dan İstifa Edenler?
Cevapla