Not yükseltmek amacıyla bütünleme sınavına girmek?

Dersten geçtim ama notumu yükseltmek istiyorum. Üniversitemin yönetmeliğinde bütünleme sınavı için "sınava girmeyen veya girip de başarısız olan öğrenciler girebilir" yazıyor. Bu durumda giremiyor muyum?
Diyelim ki girdim, yüksek aldığım not mu geçerli oluyor yoksa bütünleme mi?
Not yükseltmek amacıyla bütünleme sınavına girmek?
Cevapla