Öğretmenden not isteme mesajı nasıl olmalı? LÜTFEN FİKİR VERİN?

Evet arkadaşlar. Sorudan da anlıyacağınız gibi hocadan not nasıl istenir. Performans notlarımı hoca daha girmedi ama girmeside yakındır ve benim ona nasıl mesaj çekmem lazım. Bir de hoca ile geçen sene konuşmuştuk. 100-90 vermişti isteyince. Bu sene de istesem mi ihtiyacım çok var teşekkür için. İstersemde nasıl istesem mesaj çekmem lazım çünkü okulda ciddiye almıyor. LÜTFEN FİKİR VERİN :(
Öğretmenden not isteme mesajı nasıl olmalı? LÜTFEN FİKİR VERİN?
Cevapla