Notu sebesiz yere kıran hoca ne yapmak istiyor olabilir?

Üni hocam sürekli notumu kırıyor soruyorum kağıdın kötü diyor fakat arkadaşlarımla aynı şeyleri yazıyorum hemen hemen.. geçen gün ders işleme metodunu beğenmediğimi anlayamadığımı dile getirdim normalde kızıp sinirlenen biri fakat bir şey demedi, herkes beğeniyor bir sen beğenmiyorsun dedi. notu kıt biri değil ama bana gelince notu kıt :/ derslere sürekli de gittim hala bana puan vermek istemiyor.. ama normalde kanaat kullanan birisi, amacı ne? okulum uzuyor bu durumun farkında ama hic yardımcı olmuyor, olumsuz bir durum yasamadık hic hatta severim kendisini ama bu hareketlerine anlam veremiyorum..
Notu sebesiz yere kıran hoca ne yapmak istiyor olabilir?
Cevapla