Sosyal hizmet 4 yıllık da hiç mi umut yok geleceğe dair?

Hacettepe veya Ankara da okudum diyelim issiz mi kalacağım ben ya hayalim bu bölüm. Cok verimli olacağımi da düşünüyorum. Sizce ne yapmalıyım umutsuzluğa düştüm
Sosyal hizmet 4 yıllık da hiç mi umut yok geleceğe dair?
Cevapla