Farmakoloji'ye çalışmanın kolay bir yöntemi yok mu?

Sınav haftasındayım ve bir dönem geçmiş olmasına rağmen hâlâ çalışırken beynimden duman çıktığını hissediyorum, yok mu bunun hazırda kodlanmışı yolu yöntemi. NŞA ile olmuyo ben denedim.
Farmakoloji'ye çalışmanın kolay bir yöntemi yok mu?
Cevapla