Alttan dersi verdikten sonra Onur belgesi alınabilir mi?

Merhaba,
Ben 2 yıllıkta okuyorum. Bu dönem alttan bir dersim oldu ve seneye almam gerekiyor.
Ortalamam yüksek o dersi verdikten sonra da Onur Belgesi alabilir miyim?
Alttan dersi verdikten sonra Onur belgesi alınabilir mi?
Cevapla