Fizyoterapi ve Rehabilatasyon bölümü sizce nasıl?

23 yaşındayım. Saçma sapan bir bölümde okuyorum. Bu yüzden bırakmayı düşünüyorum. Sağlık okumak istiyorum ve Fizyoterapi ve Rehabilatasyon bölümünü düşünüyorum. Sizce bu bölüm nasıl? Kazancı iyi mi?
Fizyoterapi ve Rehabilatasyon bölümü sizce nasıl?
Cevapla