Görüşlerinizi bekliyorum...
bu soruyu hep sormak istemiştim 😊
bu soruyu hep sormak istemiştim 😊
5 yıl sonra bu an da evde olacağımı düşünüyorum (._.) 5 aylık evli olurum :D :D şu saatlerde de evde eşimle film seyrediyor olurum herhalde :D eşim ağzıma meyve koyar arada filan :D :D
Çok tatlı bir hayal umarım gerçekleşir hayırlısıyla
inşallah :D sağ ol :D
Oturma odasinda kucaginda bir kac aylik bebek isi gucu olan guzel bir esi olan birisi olarak goruyor. Allah herseyin hayirlisini versin.
InşAllah
İstanbul universitesi saglik fakultesi son sinif ogrencisi olup staj yapiyor olurdum sanirim. bir yandanda ev bakip tamamen istanbula tasinirdim😄
Güzelmiş hayırlısıyla olur InşAllah
amin 😇😇
Diş hekimi olup normal bir hayat yaşamak istiyorum
InşAllah canım
Cevap
19Cevap
Oslo'da is bulmayı umuyorum. Evde kedi, köpek ya da papağanimla mutlu mesut yaşamayı umuyorum. Çok mu şey istedim. :/
Biraz galiba
Evlenecegim adayi bulmus kendi ismin patronu olmus hayati sekil olan bir yerde
Güzelmiş
teşekkürlerr senin ne?
Bende evleneceğim insanı bulmuş mezun olmuş iş arıyor bir taraftanda evlilik hazırlıkları yaparken hayal ediyorum
Onu o halde 6 yıl yapalım sen o sürede iş bulmuş olursun iş arama kısmını geç :D
Tamam
bu soruyla karşılaştığınızda, çantanızdan bir adet küre, bir adet müneccim y**ağı çıkarırsanız cevaba gerek kalmaz. hatta küreyi şöyle bir ovup "kendimi kürede, yerkürede görüyorum, ahahaha." derseniz tadından yenmez.
bir ormanda dağ evinde şöminenin yanında gök gürültüleri ve köpek ulumaları ile kitap yazarken
Ya toprağın altında ya da üstünde, sende öyle düşünmüyor musun?
Güzel bir soru. Ama o kadar yüksekte geliyor komik kaçar 🙈
Abd'de oyuncu olarak görüyorum.
Hayırlısı
Neden 5 yıl bunu bir cevapla neden 6 veya 4 değilde 5 ?
Çünkü ben 5 yıl sonra şu anda hayalini kurduğum şeyleri gerçekleştirebileceğimi düşünüyorum ayrıca 5 yıl güzel bir süre ne çok uzun ne çok kısa
hm anladım ok by asdas
Gayrimesru bir cocuk dogurmazsam her şey aynı olur :)
askerde hayal ediyorum sonrada köyde mal bakcam
Florida'da olmak isterdim
Kahvede okey atıyorum piçin biri taş çalışıyor sopa nerde
Evli mutlu çocuklu
InşAllah
İşim elime almış çalışmak ta
levent camii
Neden?
Güzel Allah kabul etsin
Evli&Mutlu&Çocuklu 🌺
Antalyada ışıklarda kafe açarım herhalde 😀
hahahha banada soyle dolar birakirim 😂😂😂
@Sadeceayse Antalyada mısın 😀
Dibindeyim ayol bugun kubiye gideriz her haftasonu klasigimiz xjsjsj 😄
@Sadeceayse İsteği kabul et 😀
degısen bısı olmuycak
Üniversitede..
evde hayal ediyorum
brazzers koleji'nde
bilemiyorum şu an
Mezarda
daha çok gençsin Allah uzun hayırlı mutlu uzun bir ömür verdin
Zor be kardeşim, gidiyoruz artık
Neden böyle karamsarsın bir sorun mu var?
Gidiciyim
Ciddi bir hastalığın mı var?
Sayılır
Geçmiş olsun Allah şifa versin
Teşekkürler
uzaya çıkmış olurum
Mutlaka
aynı olduğum yerde.
bilemiyorum şu an
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar