Vizeye geç kaldım. Rapor da vermiyorlar. Yapılacak birşey var mı :/ ?

Özele gittim, devlete gittim rapor veren yok. OHAL sebebiyle vermiyorlarmış. Dilekçe falan yazsam olur mu 😔?
Vizeye geç kaldım. Rapor da vermiyorlar. Yapılacak birşey var mı :/ ?
Cevapla