Kocaeli Üniversitesi pişmanlıktır neden mi 65 geçme notu olurmu böyle bişey?

Lise zamanlarında sen 45-50 aldınmı şükret aga sora gel KOÜ'de 60 la kal, akşamcıyız diye de akşam 8 e sınav koymuşlar ben bir de o sınavdan 65+ alacam ha 😁😁😂😂😂✋✋ KOÜ pişmanlıktır, Allah affetsin 😂😂😁😁
Kocaeli Üniversitesi pişmanlıktır neden mi 65 geçme notu olurmu böyle bişey?
Cevapla