Uzaktan goz goze gelince bir erkek ne dusunur?

bizim ünv de ders gordugumuz oda baya buyuk ve ben baya etrafima bakinan bir kizim.bi kac kere bir cocukla gozgoze geldik ama baya mesafeden ve o da bakinca ben utancimdan once tavana sonra baksa yere bakiyorum :P boyle anlatinca biraz komik ama iste bakmamaya calisiOrum.ve cocugu taniyorumda selamlasiyoz..yani o hep selam verir konusmuslugumuz da var tanismistik..sizce yanlis anlar mi derste oyle olunca? siz ne dusunursunuz biri uzaktan bakip kafasini cevirse? anlamismidir bisryler?
Uzaktan goz goze gelince bir erkek ne dusunur?
Cevapla