Aegon emeklilik ya da farkli sigorta acentasi hakkinda bilgisi olan var mi?

İssizliğin en kotu dönemini yasiyorum. Kariyer. netteki is basvurumdan geri dönüs yapildi. İs gorusmesine gidicem. Calisma saatleri bana cok uygun geldi. Fakat pozisyon finansal guvence uzmanligi (satis). Potansiyel musterilere yapilacak, kapi kapi gezerek yapilmayacak dendi. Sanirim tel uzerinden, ofis icerisinde. Detaylari gorusmede ögrenicem. Sizce bu isi yapmali miyim? İdeal mi tecrube edinmem icin, en azindan gecici bir sure?
Aegon emeklilik ya da farkli sigorta acentasi hakkinda bilgisi olan var mi?
Cevapla