Meslek lisesinde bilisim teknolojileri okumak pismanliktir sizce?

Arkadaslar 12. Sınıfım 2 sene bilişim dersi gordum hayatimda gördugum en igrenc bolumdu Şu an temel liseye gectim uni sınavlarına hazirlik icin cunku 10 11 12 de uni sinavinda cikacak dersleri gormuyorsunuz buyuk bir hevesle bu bölüme geldim ama net pismanliktir asla ama asla okumayin kafaniz basiyorsa cok zekiseniz okuyun sizde goruslerinizi yazin bilişim okuyanlar?
Meslek lisesinde bilisim teknolojileri okumak pismanliktir sizce?
Cevapla