6 saat telefonunu kapatıp, şarjım yoktu demeye ne diyorsunuz?

sevgilimi geçen hafta çok üzmüştüm çünkü gerçekten soğumuştm ama dün işleri vardı evraklarla filan koşuşturuyordu neyse bi aradım telefonu kapalı. 6 saat açmadı, açınca da rahatça şarjım yoktu dedi.

Bu ne rahatlıktır?

Sakın bidaha arama dedim defol dedim kapattm bi daha da aramadım.

6 saat telefonunu kapatıp, şarjım yoktu demeye ne diyorsunuz?
Cevapla