Evet arkadaşlar var mı tıp okuyan (hangi üniversite?) ya da okumak isteyen ya da bitirmiş? Ben okuma aşamasındayım. Acıbadem Ünv. 














oha fotolar galp ben
Cevap
0Cevap
Kalp ve damar cerrahisi mi alanınız
bende doktor olmak isterdim :)
Hedefim genel cerrahi, hadi hayırlısı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar