2-3 yaş grubu çocuklara bakan veya anaokulu öğretmenliği yapan arkadaşlar var mı?

Merhaba arkadaşlar 2-3 yaş grubundaki çocuklara bakan ya da anaokulu öğretmenliği yapan arkadaşlar bayramdan sonra anaokulu öğretmenliği yapacağım. Aslında mesleğe çok uzak değilim. Fakat 9 yıl gibi uzun bir süreç geçtiği için ve hiç 2-3 yaş grubuna bakmadığım için ilk gün ve ilk zamanlar okula alıştırmak için onlara nasıl etkinlikler , faaliyetler , oyunlar , hikayeler , müzikler uyguladığınızı merak ediyorum. Bana yardımcı olacak yorumlara ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim. Velilerle iletişiminz ve çocuklarla olan diyoloğunuz nasıldı?
2-3 yaş grubu çocuklara bakan veya anaokulu öğretmenliği yapan arkadaşlar var mı?
Cevapla