Gizli Üye(25-29)+1 yıloo kro genç sen geldin mi ya bayadır yoksun ortalarda :D ses kaydını dinledim lisede muhasebe okumuş biri olarak tavsiye verebilirim :) öncelikle muhasebede sayısal çok önemli değil yani dört işlemden ibaret çarpma toplama çıkarma bölme bu kadar zaten çoğu şeyii hatta hepsini hesap makinesiyle yapıyorsun bunun yanında ticari belgeleri kullanım alanlarını ve nasıl doldurulacağını öğreniyorsun ve bunların yanında muhasebe programları öğreniyorsun örnek eta sQl, zirve finansman falan birçok program var programlar biraz zorlayıcı ve birçok muhasebe programı var yani sen eta zirve biliyosun diyelim bir firmaya girdin başka bir program kullanıyorlar sen bilmiyorsun o programı eğitimini almadın diyelim önemli değil çünkü tüm muhasebe programlarında estetik yani görünüş ara yüz farklıdır ama içerik mantık sistem aynıdır aynı şekilde işler soruların varsa yardımcı olabilirim sorabilirsin burdan
113 Yorumla- +1 yıl
Sen önce bir nimetsin onu soyliyim hosgeldin :))
Krogenç 6 ay sonra aranizda :D hoşbuldum
2 yillik muhasebe oynayacağım ama temelim hiç yok bazıları sırf muhasebe için bile temelin olmadığı için 4 sene calisman lazım diyorlar. Kafam 1 milyon oldu. Sanki 70 lik raki icirdilee - +1 yıl
R :D
Cevap sahibi+1 yılahhah farkındayım teşekkürler :D lisede bu bölümü seçerken açıkçası çekindim çünkü herkes sayısal çok zor diyodu mahalleden 1 kişi bölüm yüzünden okulu bıraktı o derece :D neyse işte ben seçtim bölümü okudum da hatta dereceyle mezun oldum okuldan ve tüm muhasebe sınıfları arasından sanırım 2. veya en kötü 3. ydüm yani muhasebede baya iyiydim lise yıllarında neyse konuya geçeyim muhasebe sayısal yönden hiç zor değil emin ol çünkü benimde sayısalım iyi değildi meslek olarak korkma sayısal var diye çünkü meslek hayatında çoğu şeyi bilgisayarlarla hesap makineleriyle yapıyorsun sen bişey hesaplamıyorsun ama okul kısmına gelirsek biraz sayısal var o da dört işlem ya çok kafana takma
- +1 yıl
İnşallah
Aminn ☺😊☺😊☺😊☺😊
Cevap sahibi+1 yılsoruların varsa sorabilirsin yardımcı olmaya çalışırım matematik temelini atman lazım önce yoksa zorlanırsın antrenmanlarla matematik 1 kitabından başlamalısın toplama çıkarmalardan falan başlar kolay kitaptır düzenli yaparsan sağlam temel atarsın bu kitap seri şeklinde 4 kitaptan oluşuyor ilk 2 kitabı kesinlikle bitirmelisin bide bunun yanında paragraf çok önemli ygs de falan çok çıkar konusu okuduğunu anlamadır uzunca paragraf verir sana okursun sonra onunla ilgili soru sorar bu kadar paragraf kitabı olarak ta yayın denizinin paragraf hız soruları kitabını öneririm, çevrende sana yardımcı olabilecek birileri var mı üniversite okuyan ya da okumuş ya da lise sonlarda falan onlara danış sana tavsiye vereceklerdir mutlaka, muhasebe konusuna gelince kurslar falan oluyor oralara da gidebilirsin
- +1 yıl
Çevremde herkes berber. kasap :D
Sana sormak istediğim çok şey var. Inanıyorum ki bana çok faydan da dokunur. Ama kendini gizlemesen iyiydi. Sağlık olsun artık :/ :)
Cevap sahibi+1 yılburdan da sorabilirsin
- +1 yıl
Peki artık. Bide ben 20 gün sonra askere gidicem :/ askerliği aradan cikarayim dedim. Oradada sınavlara girebiliyosun. Bu antremanlarla bilmem kac kitabını askerden sonra alsam her bir kitap ortalama ne sürede biter
Cevap sahibi+1 yılilk kitap yani antrenmanlarla matematik 30 günlük yani kitabı hazırlayan kitabı günlere bölmüş 1. gün demiş başlık atmış 10 sayfa vermiş sana çözmen için 2. gün demiş 10 sayfa daha vermiş sana çözmen için yani sen sabah erken kalkıp bir gün içinde 2 3 günü bitirebilirsin ama kitaptaki gidersen 1 ayda mat1 kitabı biter
- +1 yıl
Çok övüyorlar bu kitabı :) inşallah faydası olur knka ya
Cevap sahibi+1 yılaynen baya ünü var kitabın sen kararlıysan yaparsın :) bak ne anlatıcam lisedeyken bir profesör doktor okulumuza seminer vermek için gelmişti bir arkadaşını anlattı bize arkadaşı endüstri lisesinde elektrik okumuş adam sonra kafayı toparlamış ve arkadaşı şu an plastik cerrah yani demem o ki isteyen ve çok çalışanın başaramıyacağı şey yok :) ara ara zorlanırsın belki yeni başladığın için soruları çözerken ama bırakma takıldığın soruları sormak için de birini bulsan çok iyi olur takıldığın yerleri anlatsın mesela sana bu iyi olur, hakkında hayırlısı olsun bakalım :)
- +1 yıl
Ben lise bitmeden askerlik bitince toplam 110 kredim filan olur. 80 kredim kalır. Hemen bu kitabı alıp bide bir özel ders alırsam çözerim gibi :) olmazmi
Cevap sahibi+1 yılolur tabikiide işi bilen birilerine danış öğretmenlere dershane hocalarına derdini anlat böyle böyle de onlar seni yönlendirir eminim sana tavsiyem köklü yerlere git yani bir kaç senedir var olan dershane, özel ders veren yerlere git danış yeni açılmış ismini bilmediğin yerlere gitmeni önermem çünkü işi bilmiyorlar programları tam ayarlayamıyorlar ögrenciler mağdur oluyor
En İyi Cevaplar
Eğitim & Kariyer konusunda 323 cevap paylaştı. Neden gelmesin ben 3 yıl icerden okudum son sene açık liseye geçtim ve 1 yilda liseyi bitirip bu senede üniversitesi yi kazandm simdi diyceksin ki 3 yıl icerden okudun temelin vardı hayır ben 3 yıl meskekte okudum ve 1 matematik konusu dışında hic bisey öğretiyorlar dı yani son senemde açık liseye geçip üniversite sınavına kendim hazrlanmasaydm kazanamazdm açık lise beni okul derdinden kurtardı hem açık lise her üniversite sınavina hazrlanmami sağladı ispat istersen örnek istersen her türlüsü var bende hatta keşke hiç 3 yıl icerden okumasaydm dedim şimdiye üniversite ye gitmiştim bile sen düşün
15 Yorumla- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum :) - +1 yıl
:)))) hahahah
Peki Im sory :D - +1 yıl
Atilmiyo :/ mesaj atamazsin dedi😭😶😩
Gizli Üye(30-35)+1 yılkardeşim okuldan iyice soğuduğum için umursamadım atıldım hemen arkasından açık öğretime yazıldım 4 yılda bitirilecek okulu aradaki kayıt dondurmaları saymazsak 3bucuk yıld bitirdim. istersen en iyi yerlere gelebilirsin yeterki çalış. son sınavıma gelirken askerden izine gelmiştim 'yeter artık bir bitsin' demiştim ve bitti
14 Yorumla- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum. :)
Cevap sahibi+1 yıldinlemem :D
- +1 yıl
Canin sagolsun kardeşim. Teşekkür ederim yinede
Açık Liseyi bitirip Hukuk kazanan tanıdıklarım var..
52 Yorumla- +1 yıl
Ben 40 yasinda tip okuyan biliyorum :)
- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum. :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Bende aynı dertten muzdaribim. Bende açık lisedeyim 102 kredim var seneye üniversite sınavına giricem. Sakın başaramayacağını düşünme inandıktan ve azimle çalıştıktan sonra yapamayacağın hiçbirşey yok. Öncelikle matematik temelini oluşturman lazım bunun için Antremanlarla Matematik-1 kitabından başlayabilirsin, toplama çıkarmadan başlıyor faydasını göreceğinden eminim. Aynı zamanda internette video konu anlatımları var. Yani başarmaman için hiçbir sebep yok yeter ki kendine güven inan ve çalış :)
16 Yorumla- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum :) - +1 yıl
Memeleket kuderi 😁
- +1 yıl
dersim :)
- Eğitim & Kariyer konusunda 655 cevap paylaştı.
+1 yıltürkiyede üniversite okumak çok kolay açıktan okurken aynı zamanda para biriktir sonra %50 burs ile özel üniversitede okursun fazla çalışmadan rahat kazanırsın ama köşeye 20 bin lira atman lazım.
12 Yorumla- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum :) - +1 yıl
sana diyorum ya para biriktir özel üni. oku.
Bizim okul mudurumuz acik lise mezunuydu bize hep ben buralardan geldim siz elinizdeki firsatlari degerlendiremiyorsunuz diye cikisirdi hep 👍👍
11 Yorumla- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum :)
+1 yılsözel bölümü okursun
gelirsin sonra..
bir türkçe tarih ögretmeni mesala
matematikte ögrenilir12 Yorumla- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum :) - +1 yıl
zorlu egitim rojda şeker..
bu hocanın derslerini dinle
youtubde
birçok konuda sana bilgi olur.. ögrenirsin
Çalışırsan istediğin yere gelirsin. Milletin öyle dediğine bakma
12 Yorumla- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum. :)
+1 yılKendini geliştirrse neden güzel yerlere gelemesin ki 😂
11 Yorumla- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılO senin azmine bağlı. Kafaya koyarsan yapamayacağın bir şey yok.
15 Yorumla- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum. :)
Cevap sahibi+1 yılÖzel ders alabilirsin. Matematik tek başımıza çalışmakla olmuyor. bir kere kendini "başaramayacağım" diye şartlama. İnanmak, başarmanın yarısıdır. İnternette de çok güzel anlatan videolar var. Oradan da yardım alabilirsin ve hayalini gerçekleştirebilirsin.
- +1 yıl
Matematik ile ilgili hiç bir şey bilmediğim için, temelim de olmadığı için öğrenmem cok zor olur diye düşünüyorum hep.
Cevap sahibi+1 yılÖğrenilmeyecek bir şey değil. Hatta deneyip başardığını gördükçe kendine güvenin gelir:)
- +1 yıl
İnşallah ablacım ya. Ağzından bal damlıyor :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılAçık lise bitirdim sozelden 4 yıllık universite kazandim. Evde kendi başıma çalıştım matematiğe de sosyalede yapabilirsin
12 Yorumla- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum. :)
Cevap sahibi+1 yılAntrenmanlarla matematik diye bir kitap var onu al
Zor. Anadolu Liselerinde verilen yoğun sayısal dersler ile senin evde kendi kendine çalışman bir olmaz bence. Çözemediğin soruları vs. kime soracaksın? Öğretmen falan olabilirsin ama yine çok çalışman gerek. Edebiyatı, Tarihi su gibi öğrenmen lazım. Ama mühendislikler vs. çok zor. Tabii eğer saçma sapan mühendislikler istemiyorsan.
13 Yorumla- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum. :) - +1 yıl
Çok zor ya gerçekten,20 yaşındasın senin sadece muhasebe bölümünü kazanabilmek için çalışıp öğrenmen bile en az 4-5 sene bulur. Sadece çarpım tablosu demişsin çünkü, ortaokulda öğretilen köklü sayıları falan da mı bilmiyorsun? Eğer bilmiyorsan bu yaştan sonra çok zor kardeş ya. Hani başaradabilirsin ama bilemiyorum gerçekten çok emek sarf etmen lazım. Özel dersle ya da dershaneyle olacak bir şey değil bence bu, örgün liseden olmuş başarılı bir tanıdığın varsa ondan yardım iste sana en temellerden öğretmeye başlasın. Sen dershaneye gitsende yapamazsın. Çünkü dershanelerde matematiğin temelini almış gibi başlatıyorlar seni Asal sayılar, çarpanlara ayırma, köklü sayılar, üslü sayılar bunları hep bildiğini farz ediyorlar. Bence sen profesyonel bir eğitim danışmanından yardım al. Buradakilerin söyledikleriyle olmaz
- +1 yıl
Sagol.
gayette gelir bende aciktan okudum son 22 kredim kaldi. hedefim üni ki benim yaşım 27 olmuş artık. sen haydi haydi gelirsin iyi yerlere
03 Yorumla- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum :) :) - +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s00sYnHLhaqc
Sana özel ses kaydı toplu değil ☺😊
+1 yılGerçekten isteyen ve çalışan başarır
14 Yorumla- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum. :) - +1 yıl
Öncelikle matematiğinizin olmaması sizi üzüyor ve karamsarlığa itiyor olabilir. Bu gayet normal. Matematik kendisine ilgi isteyen bir derstir, yani siz gerçekten çalışır hedefinize sadık kalırsanız matematiğin zorluğunu bile hissetmezsiniz. Askerden gerçekten sonra dershaneye gitmeni öneririm. Çünkü dershane uygun kaliteli kaynakları size veriyor zaten ve sizinle özel ilgileniyor. Dershane olarak finali öneririm. Matematiği kafanızda zorlaştırmazsanız kolayca boşluğu doldurabilirsiniz.
- +1 yıl
Dershane mi? Yoksa Birebir iyi bir hocadan özel ders mi? Hangisini önerirsin
- +1 yıl
Şimdi ben dershane hocalarından daha iyi anlıyorum çünkü rahat oluyorlar ve sana en iyi anlayabileceğin şekilde anlatıyorlar. bir hocanın anlatışını beğenmediysen başka bir hocadan birebir ders alabiliyosun.
Benim kuzenim açıktan öğretmen oldu Hatta şu an artı olarak okul müdürü
04 Yorumla- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum. :) - +1 yıl
Aslında herkes güzel sesin var git pazarlamacı ol insanların aklını alırsın bu sesle diyor. Konuşmaların samimi güven veriyor diyor. Yakisiklisinda diyorlar (kafam olmasa çok yakisikliyim) 😂 .. ne yapsam ya
iş hayatında kimse hangi liseden mezunsun diye sormaz. univeriste önemli olan. açık lisyi bitir univeriseye başla.
02 Yorumla- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum. :)
okuduğun yerin bir önemi yok planlı düzenli çalıştıktan sonra okuldaki öğretmenlerinde bunu görünce senin için elinden geleni yapacaklardır sen çabanı göster mutlaka iyi bir yerlere gelirsin
01 Yorumla- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum
+1 yılAcikdan okumanin tek dezavantaji bir ise girerken yuzde 40 ise alinamama orani sadece bu olumsuz yonu o da acikdan mezunsun diye.
00 Yorumla
+1 yılGelir ben açık lise mezunuyum şuanda pdrciyim
17 Yorumla- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum. :) - +1 yıl
Kaç yaşındasın
- +1 yıl
20 yaşındayım
- +1 yıl
birebir özel ders almadan olmaz kardeş. muhasebe için büyük bir matematik bilgisine ihtiyaç yok.
- +1 yıl
yaşında uygun öğrenirsin
- +1 yıl
Dershane yerine
Özel ders alsam bir matematik öğretmeninden yaklaşık bir 6 ay. Yeterli olur öyle değil mi - +1 yıl
Aynen öyle. Birebir sadece matematik dersi al
Azmedersen olur. Milletin dedigine takilmaa
12 Yorumla- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum. :)
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılsen gelemezsin herkes gelir senden ne köy olur nede kasaba :D
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKardeşim gelir gelir hemde bal gibi olr. Ben memurum şu an ve açık lise okudum hemde iki tane.
01 Yorumla- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum :)
+1 yılÇalışırsa insan her şey olur.
12 Yorumla- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum. :) - +1 yıl
Antrenmanlarla matematik diye bir kitap var onu al ve dershaneye git sorun kalmaz fazla en azından ygs sınavınında iyi puan alırsın.
+1 yılGelir. Azim kardeşim kimsenin lafina bakma
01 Yorumla- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum. :)
+1 yılneden gelmesin
16 Yorumla- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum - +1 yıl
kafan çalışıyor sanırım kendine güvenlisinde şimdi devlet kredisi var iş kurmak isteyenler için bence muhasebeci olma pazarlamacı ol kendi işini kur kazanırsın
- +1 yıl
Ben ne anlarım pazarlamadan abi😂
- +1 yıl
bak devlet iş kuracaklara hibe para veriyor yetmezsede faizsiz kredi veriyor araştır sesin canlı tipte varsa güvenilir bence iş kur
- +1 yıl
Abi maddi imkanım yok. Aslında ticaret ile uğraşmayı çok istiyorum. Ama tecrübem yok bide ne satabilirim bilmiyorum. Ya iflas edersem
- +1 yıl
araştıracaksın insanların ihtiyacı ne işletmelrin ihtiyacı ne araştıracaksın gözlemleyeceksin örneğin reklam sektörü
+1 yılBiraz azimle olur bence
01 Yorumla- +1 yıl
https://vocaroo.com/i/s0mjo1nG5Xto
Sesli olarak size birşey belirttim kısa olarak. Dinlerseniz çok memnun olurum. :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılAçık lise mezunuyum. Ögretmenlik okuyorum
00 YorumlaHayır
02 Yorumla- +1 yıl
Hehe tamam :D
+1 yılBana öm gönder acil
03 Yorumla- +1 yıl
Ön ne abi
- +1 yıl
Özel mesaj yani
- +1 yıl
Om atamadim
Takip attim. mesaj yollanmiyo
+1 yılGelir ama. calis
00 Yorumla
+1 yılGelemez
00 Yorumla
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar