Geri zekalı alt komşumuz yüzünden ders çalışamıyorum?

Merhaba arkadaşlar. Çok çaresiz kaldım ve soluğu burada aldım. Tatil olmasına rağmen ders çalışan bir insanım çünkü YGS ye tekrardan gireceğim şimdiden hazırlanmaya başladım ve bu benim için oldukça önemli. Ancak cadı bir alt komşumuz var. Kadın 7/24 bağrıyor sanırım psikolojik sorunları var. Çocuğu desen dakika başı ağlıyor. Kadın kocasını parmağında döndürüyor resmen rahatlık batmış sanırım o yüzden böyle deli deli hareketler yapıyor. Her neyse ve ben bu salak karının yüzünden derse odaklanamıyorum zaten dikkat dağınıklığı olan birisiyim. 50 kere uyarmama rağmen *ki çok ses çıkınca yeri delercesine yumrukluyorum* hala aynı davranışı göstermekte. Gidip ağzını yüzünü kırmaktan korkuyorum. Polise şikayet etsem boşa bela alıcam başıma. Başka ne yapabilirim?
Geri zekalı alt komşumuz yüzünden ders çalışamıyorum?
Cevapla