E kayıt yapınca okula gidip kayıt yaptırmaya gerek yok değil mi?

Yani bu e devlet sifresiyle üniversiteye elektronik kayıt yaptıktan sonra 17-19 ağst tarihlerinde asıl kayıtlar var diyor ösym. o zaman bu e kayıt ön kayıt gibi bişey mi oluyor? kafam karıştı yardım eder misini?
e kayıt üniversite
e kayıt üniversite
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
E kayıt yapınca okula gidip kayıt yaptırmaya gerek yok değil mi?
Cevapla