iktisat okuyorum ve baska bölüme geçiş yapabilimiyim hemde baska uni ye?
iktisat okuyorum ve baska bölüme geçiş yapabilimiyim hemde baska uni ye?
iktisat okuyorum ve baska bölüme geçiş yapabilimiyim hemde baska uni ye?
Evet yapabilirsin. Merkezi yerleştirme puanıyla yatay geçiş diye bir şey var araştır...
türkiyede bölümler arası geçiş sadece bir iki ünivde var onlarda vakıf üniversiteleri
baska unıye gecebilirmiyim yanı
o ünilere sorman lazım izmirdeki özel ünilere bak.
Yaparsın
Cevap
1Cevap
yapabilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar