Bu sene 116 bindeydim. Mezuna kaldım hedefim en kötü 30 bine girmek?

Psikolog olmak tek hayalim. Ama bu sene pek hazırlanmadım sınava. Mezuna kaldım.2017de tekrar deneyeceğim. Ama çok korkuyorum arkadaşlar, sizce 30 bine girmek çok mu imkansız bu sene 116binlerde olan biri için?
Ders çalışmaya başladım ama beynim artık 30 bin 30 bin diye düşünmekten çalıştığım konuya odaklanamıyorum

Bu sene 116 bindeydim. Mezuna kaldım hedefim en kötü 30 bine girmek?
Cevapla