Tercih yapıp kazanıp gitmemek mi okul puanını azaltıyor, Yoksa hiçbir tercıhımızı tutturamadıgım halde puanım azalırmı?

Arkadaşlar tercih listeme 5 üni yazdım önce. Ama sonra vazgeçtim seneye tekrar hazırlanma kararı aldım. Sılmek istedim tercihleri ama 1. tercıh boş bırakılamaz dediği için Ankara hukuk yazdım. Gelmesin diye yüksek bir bölüm yazdım yani.
Ama pek emin değilim bilgilendirebilir misiniz?
Yaptığımız tercihleri kazanırsak mi okul puanı yarı düşüyor, yoksa 1 tane de olsa tercih yaptığım için mi okul puanım azalır?
Tercih yapıp kazanıp gitmemek mi okul puanını azaltıyor, Yoksa hiçbir tercıhımızı tutturamadıgım halde puanım azalırmı?
Cevapla