1991 doğumlu biri liseye kaç yılında girmiştir ve kaç yılında mezun olmuştur?

1991 doğumlu biri liseye kaç yılında girmiştir ve kaç yılında mezun olmuştur ve o yıl liseye girdiği sınavın en yuksek tavan puanı kaçtı ve sınavın adı neydi ?
Güncellemeler
+1 yıl
liseye girdiği sınavın adı neydii

1991 doğumlu biri liseye kaç yılında girmiştir ve kaç yılında mezun olmuştur?
Cevapla