Ders çalışasım gelmiyor nolur yardım edin görüşlerinize ihtiyacım var?

Arkadaşlar bir meslek lisesinde okuyorum malum bu bizi ygs ve lys'ye 1-0 yenik başlatıyor. Çalışırsan yenik falan değil demeyin. Her neyse etrafımdaki kuzenlerim hepsi sınava girdiler üniversiteye başladılar. Tek ben kaldım bu yüzden annemde benden yüksek bir başarı bekliyor. Tamam yaparım ben diyorum ders çalışmaya başlıyorum sayısal zaten 0 sözelleri bir şekilde anlamaya çalışıyorum fakat olmuyor bir süre sonra ben kitaba mal mal bakarken buluyorum kendimi kitabı açıyorum bakıyorum hiç birini anlamıyorum sonra yapamıyorum diye bırakıyorum gidip yatıyorum moralim bozuluyo bu yüzden ders çalışasım gelmiyor. Bunun çok eksiğim olduğundan ve nasıl çalışmam gerektiğini bilmediğimden kaynaklandığını düşünüyorum sizce ne yapmalıyım nolur yardım edin
Ders çalışasım gelmiyor nolur yardım edin görüşlerinize ihtiyacım var?
Cevapla