İngilizce öğrenmek isteseniz, İngiltere İngilizcesi mi? yoksa Amerikan İngilizcesi mi öğrenirsiniz?

Aralarında belli başlı farklar var biliyorsunuz. Amerikalılar çok yayvan konuşur, İngilizler ise yutarak konuşur ama ingilizlerin ki daha bir etkileyicidir. siz olsanız hangi aksanı konuşmak isterdiniz, amerikan mı İngiliz aksanı mı?

örnek :

İngiltere İngilizcesi : pleasee , be quiet ( lütfen sessiz ol)

Amerikan İngilizcesi : hey man, shut up, fuuck you (hey adamım gerisi küfür kıyamet :D )
Güncellemeler
+1 yıl
aralarında telaffuz farkı, yazma farkı, gramer farkı var arkadaşlar.
İngilizce öğrenmek isteseniz, İngiltere İngilizcesi mi? yoksa Amerikan İngilizcesi mi öğrenirsiniz?
Cevapla