• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Lojistik okuyan ya da firmasında çalışan var mı?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Bölüm zor mu ve iş imkanı nasıl? Çalışma alanı zor mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Lojistik okuyan ya da firmasında çalışan var mı?
Cevapla
İş Soruları Bölüm Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    kötü bölüm. ama boy kilo tutarsa pttde postacı olabilirsin kpss sınavına girip, iyi para alıyoalr hem gezersin :D

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😂 çok iyi yürürüm köpeklerle de aram iyidir 😊

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Ehlii_Keyf
    Ehlii_Keyf Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Lisede Lojistik okudum üniversitede başka bölüm ilk işim lojistiğe geri dönüş 😉

    1
    243 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İyi mi yani biraz detay verebilir misin

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Bölüm çok güzel bir bölüm gerçi renkler ve zevkler tartışılmaz herkesin farklıdır iş imkanı ve yelpazesi çok geniş yükselebilirsen güzel paralar kazanabileceğin iş türüdür ama severek Yapmazsanız ızdıraptır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnan lojistik hakkında zerre bir şey bilmiyorum tam olarak nedir ne iş yapılır ne kadar yükselinir ne dersleri var falan filan 😞

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Dersler ezber gerektirir eşit ağırlıktır ama sözele daha yatkındır iş hayatı girsiğin yere göre değişebilir dediğim gibi yelpazesi geniş olduğu için gittiğin yere göre yaptığın iş değişebilir genelde takip yapılır lojistik operasyonların takibi idaresi gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anladım okul sıkıntı biraz sanırım :/ yani her okulda yok bu bölüm

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Evet önü açık bir meslektir ama çok alt dalı var depolar, gümrükler, limanlar, kargo şirketleri, şirketlerin bünyesinde bulunan lojistik departmanları, hava limanları, askeriye, devlet ve daha nerelerde lojistik vardır geniş iş yani

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Ben kopyayla geçtim hep ezber sevmem 😂 zor gelir üşenirim😉 çalışırken zaten pratikle öğreneceksin işi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl seçeceğiz peki biz dalımızı 😂😂 aptalca olabilir ama cidden bir şey bilmiyorum bölüm hakkında

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Hangi bölümde çalışmak istiyorsanız o bölüme başvurup onaylandığında çalışmaya başlayarak dalını mı dersin yaprağınımı ağacını mı hangisini istiyorsan tutmuş öhöm seçmiş oluyorsunuz efendim ☺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haha arada alayda edilmiş anladım sanırım aklıma soru takılırsa rahatsız ederim 😂😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Estağfurullah kırmadıysam ne ala, biraz gülmek gerek dimi ☺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu kadar basit bir şey için kırılmam 😊😊 vakti gelince alırım öcümü 😆

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Vay beklerim kırılmadığın müddetçe her daim gelip benimle inatlaşabilir eğer yapabilirseeeen benimle alay edebilirsin 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eğer yapabilirsen hmm oldu o zaman 😎😎 yazdım köşeye unutmazsam eğer çatarım 😊😊

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Haha beklerim çalışta gel ama ☺😉

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahhahaha şuna bak yaaa çok güldüm.

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      E ee ne diyorum başa cikamazsın benle seni düşündüm biraz çalış 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Uğraşmak istemiyorum şu an diyelim 😊

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Pekala çalışmak için zaman ihtiyacın var anladım haklısın ☺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahah tabi tabi 😁😁😁😁😁

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Bu arada alttaki yorumlardan birini okudum adam marabalık yapıyor zor demesine bakma sen o işi yapmayacaksın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Lojistik ve taşımacılık var lojistik yönetimi vs diye ayrılıyor zaten en iyisi en uygunu hangisi peki :)

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Bana göre yani bence işin yönetim tarafı daha iyi takip yönetim vs lakin risk var birşey olduğu sen koşturursun 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yönetim de zor gibi :) seçersen yönetimi geçeyim yine de 😊

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Bence iyidir yani risk var ama sana değil çalıştığın yere tabi cefasını sen cekersin 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bana kıyamazlar 😂😂😂😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Vay o ne özgüven o niye kıyamazlarmış ki 😉😯

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ee benim çok şeker bir kızım :) benim gazabımla kimse uğraşmak istemez çünkü 😈😈

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Ooooo şuna bak hele sen bir özele gelde senin hesabını alalım boyunun ölçüsünü görelim 😂 benim gazabımla kimse uğraşmak istemez bak bak lavlara bak boyundan büyük konuşma derim 😉😉☺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahaha gizemli olmak daha zevkli 😎😎 boyumun ölçüsünü alacakmış 😒

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Az gel hele bir gören boyunun ölçüsünü ifşa edecek değiliz ya 😉şu imoji hıhhh dercesine mi koydunuz Acep oraya 😏

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet o manayla koydum :) yok böyle iyi :D konudan sapmayalım maaş konusunda bir bilgin var mı? Artısı eksisi var mı?

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Bak şuna ya iyice bir havalandı gizliden de çıkmaz ama 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yoo hiç lügatımda yoktur havalanmak falan 😎😎 soru sormuştum en son

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Anam havalardan yıkılıyor rüzgar çıktı burada şuna bak sen harbi çok merak ettim seni boyun yaşın kaç senin 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haha ne yapacaksın boyumun 😂 20 yaşındayım gizli kentin gizli ilçesinden katılıyorum adım gizli diğer yarışmacılar inşallah başaramazlar diliyorum nalet bir gündeyim çünkü 😈😈😈😈

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Hahah hayırdır neyin var malum gün mü ☺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne o her böyle heyheylerimiz üstünde olunca özel günümüz mü oluyor 😠😠 aşın bunları artık 😒

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Bak yine kızdı hem malum gün deyince aklına bir tek malum gün mü geliyor belki bu gün sevgilinden ayrıldın kötü bir gün vs bolilmediğimden malum gün dedim 😕

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😠😠 kızdım yine de sana
      Aşkımla aram gayet iyi ki maşallah o galp ben 😇😇😇

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      He ney anlamadım o galip ben derken 😯

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Galp ya kalp işte 😂😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Kalbin çıksın senin havalı şey 😕😠

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😮😮😮😮😕😕😕😖😖😲😲😲😲 o niye yaa 😭😭

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Kıskandım lan bir itirazın mı var 😀😠

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neyi kıskandın 😮😮 çalış seninde olur 😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Hehe komik şey çalıştığım yerden çıkmıyor bütlere kaldık 😠

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahahhahaha gün olur devran döner 😂😂 üzüldüm bak. Üşengeçlikten olsa gerek :) hangi dersten kaldın bakalım :D

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      1 değil 2değil 3 değil tam 5 ders 😠

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Devranndöner ne be devran döner bana mı göm.. Dur ne diyorum ben ya kafamı ne ettin 😠

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ooo naptın sen yaa 😮😮😮

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Hep senin yüzünden 😠

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahahhahaha hahahah 😂😂😂 ohh çatarsan banaa 😎😎

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Allah Allah o niye

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Kendi kendime laf sokturacak şuna bak hele 😱

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Senin y7zünden tebi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😒😒😒😒😒😒😒😒 hiçte bile. Dün dediklerini hatırlatıyorum sadece

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Dün dediklerimin hangisi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benimle inatlaşabilirsin , eğer yapabilirsen alay edebilirsin , çalışmalısın falan filan 😂😂😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Hee yaa sen şimdi benle alay ettiginimi sanarsın ben gülesin diye böyle ettiydim hemen ne seviniyon 😀😠

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahahah çevir kazı yanmasın 😂😂😂😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Şuna bak laflara bak ya ne boyundan büyük konusuyor bak bak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hehheheh 😂😂😂😂 yaaa git gizemli kız bir ehli sıfır 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Hmm dur daha yeni başladık gizemlicik 😈

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sorumu hatırlatayım tekrar :) maaşı konusunda bir bilgin var mı

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Maaş değişir gizimlicik nerede hangi firmada hangi pozisyonda çalıştığına ne gibi görevler yüklendiğine bağlı olarak değişir şimdi bir maraba ile bir lojistik müdürünün maaşı aynı olabilir mi çok zeki geçinen gizimlicik 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ha ha ha 😐 tahmini olarak bir şeyler söylesen ölürmüydün

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      En az 1300 😉

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Garanti bak valla inanmıyorsanız aha sayıya sor 👴

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Dayıya sor 😞

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahahha iyi bakalım inandık :D

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      4 kere hacca giddik geldik yalan mı söyleyem gurban olduğum 😕😇☺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😭😭😭😭 Allahım sana geliyorum 😲😲😲😲😲

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Daha erken karpuz kesecektik gizimlicirkin 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O espriden sonra midem almaz 😧😧😵😷😷

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Heheh 😀😕

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😕😕😕 oldukça kötüydü kabul etmelisin

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Tamam biraz bırak şu köşede biraz üzüleyim nerde hata yaptım diye biraz düsüneyim 😀 sen espiriyi anlamamışsın be çirkin gizli şey

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Espiriyi anlamamışım hmmm 😒😒😒 tabi tabii git hadi biraz üzül sen ben aklıma soru gelirse rahatsız ederim seni 😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Allam ya şu egolara bak alacam ayamın altına çirkini 😕😠

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😒😒😒😒 hiiii tabi tabi ben senden büyüğüm bir kere

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Haha boyun kaç be 😢

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaşla alakalı kii boyu ne yapacaksın 😂😂😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Kaçlısın ki sen 😯

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      20 yaşındayım dedim yaa 😠

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Kaç yaşındasın demedim kaçlisın dedim akıl yaşta değil baştadır sorusuna kanıtsın 😈😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Evet ehli - 1 gizimlicirkin -1 müsabaka devam ediyor 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahahha 20 yaşındaysam kaçlı olabilirim akıllı çocuk 😂😂😂😂😂 hep kolaya kaç bir de müsabaka devam ediyor diyor 😂😂😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      96 lı olup martta doğmuş olabilirsin ya da 95olup ne bileyim ben hesapla yamaya çam simdi onu başka bir aylı olabilirsin 😠

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahhahaha tâmam tamam matematikten büte kalmıştır dimi 😂😂😂 96lıyım

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      E ee ne oldu şimdi dediğim çıktı bak bende 96 lıyım ama bu site hala 19 diyor senin suçun 😬

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yoo 20yim ama ben o senin ayının suçu 😁

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Ee hani büyüktün 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ay olarak büyüğüm işte 😁😁

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Akıl olarak küçüksün sonunda kabul ettin 😉

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahahhahaha ya tabi tabii 😁😁

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      😂 çirkin şey sevimsiz 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevdiğim özelliklerim evet 😊😊😊

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      20lik tip seni gizimlicik

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya ne olacaktı

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Bilmem ne olmalı isterdin ☺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hemen mesleğimi elime alıp hayallerimi gerçekleştirmek olabilir mesela 😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Vay hayaller ne gibi hayaller bunlar mesela

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Söylemem 😯 😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Küstüm lan 😬😠

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Lan dedin diye asıl ben küstüm 😠😠😠😠😠😠

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Lan deme lan babam kızıyo lan mı oldu ki 😔

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Babamı geç ben kızıyorum karşı cinse kullanılacak laf değil 😠😠😠

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Ya ben anneme bile diyorum onu ama hani samimi arkadaşlarıma kullandığım argo kelime gibi değil samimi hissettiğimden kullanırım kötü bir amaçla değil 😒

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Saygılar efendim 😞

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anneye de denmez 😠😠 biber sürelim ağzına 😒😒

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Haha tamam acıya alısıkım ben ama ☺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aman alışık ol bakalım 😠😠

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Hahaha 😀😉☺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öhmm 😂 yine ben 🙌🎉🎉😂 ben bir şey soracaktım da :) lojistik ve taşımacılık , ulaştırma ve lojistik, uluslararası lojistik yönetimi , uluslararası lojistik ve taşımacılık bunların farkında ne :) cevaplarsan sevinirim teşekkürler :)

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Lojistik ile taşımacılık hemen hemen aynı şeyler pek bir farkı olduğunu düşünmüyorum belki lojistik biraz daha kapsamlı sayılabilir anlam olarak hemen hemen aynı sayılır 😉 sorduklarının ilk ikisi aynı anlama gelmekte diğer ikisi uluslararası ticaretlerde kullanılır uluslararası ticaretin taşıma yükünü üstlenir yurtiçine göre risk ve sorumluluk biraz daha fazla olsa da işini iyi yaptığın sürece sorun olmayacaktır lakin uluslararası lojistik için dil çok önemlidir eskiden sade ing yeterken şimdi yanında japonca gibi ek dil daha istiyorlar 😒 benim hiç sevmediğim yanıda bu 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Türkçeyi yeterince iyi kullanamıyorum ki 😂😂 diğer diller de ne yaparım bilmiyorum😞 2 yıllık okumak mı 4 yıllık mı üniversitenin adı artık katar mı?

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Ben İstanbul Ünide okuyorum şuanda iki yıllık bitince dönem uzadı 😀 lojistiğe geçiş yapmayı planlıyorum açık yahut örgün okuyacağım baktığımda iki yıllık ve dört yıllık iki diploma olacak 😉 lojistik te iki yıllık var mi bilmiyorum lakin dört yıllık tabiki daha iyidir dili pek dert etme diyeceğim ama bu dil konusunda beni dinleme derim çünkü bende senin dediğin gibi Türkçe düzgün konuşamıyoruz 😂 kaldıki yabancı dil sanki kaç yıl yaşayacam bide yabancı dil mi öğrenicem mantığındayim ben 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şimdi İngilizce değil belki İspanyolca falan daha kolay öğrenirim yıllardır dinlediğim İngilizce şarkıyı bile yanlış söyleyen bir insanım :) lojistiği araştırırken bir sitede baya iyi şeyler okudum fakat edişem yapamamak, beceremek konusunda. Yani koca şirketler büyük işler bunlar yapabilir miyim bilmiyorum

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Niye öyle diyorsun sende küçüklerde tecrübe yaparak buyursun zaten arkan ya da şansın sağlam olmadığı müddetce direk büyük şirketlere girmen zor 😉

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gözüm yüksekselde hahah yok be ben evin yolunu zor buluyorum koca şirkete kaybolurum 😒😒

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Şirketin şöhreti büyük olur binası değil 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Umarım :D aklıma soru takılırsa rahatsız ederim yine teşekkürler :)

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Ne demek her daim umarım aydınlatıyorumdur 😉😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet yardımcı oluyorsun baya tekrardan teşekkürler :) bölüm dersleri zor mu bir kaç üniversitenin ders programına baktım da :/

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Ben şu anda lojistik okumuyorum 😀 lisedeyken güzeldi ama 😉

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Off makro ekonomi falan diyor o yüzden dedim :/

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Hee evet bizde vardı onlar 😀 unide

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zor değil mi :/

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Ben çok seviyorum valla ekonomi idi dersin adı 😉 ama çalışmazsan yemez 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Oyy yandım o zaman :/ neyse teşekkürler

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Sevmeye bak seversen yaparsın sevmezsen yapamazsın 😉 bak şöyle bir anımı anlatayım bizim hoca hiç sevilmez ben seviyorum ama 😀 neyse ilk sene bunun ekonomi yani makro ekonomi vardı ilk sınava girdim not : 05 😂 gittim itiraz ettim hoca sınav kağıdını geçirecekti az kaldı tamam hocam dedim çiktim odadan. Final geldi en az 85 almam lazım gecmem için bu sefer 55 geldi kaldı but. Girdik büte 25 puanlık soruyu kafadan yanlış yapmışım tabi bunu sınavdan çıkınca farkettik sade bende değil arkadaşımada ters yaptırdım. Dedim kaldım bu dersten herkes gibi 😀 sonuç bir geldi 85 😎gectim ama kredi düşük oldu ikinci sene ilk donem yine aldım aynı dersi kredi yükselsin diye bu sefer ilk sınavsdan 55 aldım final geldi o gün uç sınav var calışamadım tabi geçecek ama krediyi yükseltememiş olacak çıktım sınavdan. Sonra geri döndüm sınıfa sildim kagıttaki herşeyi millet bana küfür ediyor ben geçemiyorum sunun yaptığına bak diye 😦😂 sonuç 85 ilk sene DD gelen ders BB geldi 😈😎

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vayy ama işte ben de sıfır bunlar 😂😂 eğer lojistik olursam bunlarda zorlanır gibiyim artık büt müt halledeceğiz 😊

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Yanı bütsüt öğrenci mi olur ne o tüysüz tavuk gibi 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bitiyor bitiyor😂😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Ne bitiyor be 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Okul bütsüz 😂😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Hee bende diyorum ne diyon bu gizemli 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :D sen beni dinlemiyorsun 😠😠

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Dinliyorum dinlememmi 😀 ben bütsüz öğrenci olmaz dedim sen bitiyor bitiyor deyince dedim başka birşey mi dedim acaba 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :) bütsüz okul bitiyor demek istemiştim

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Yok o öyle olmuyor işte bende öyle diyordum 😀 bu dönem beş taneye girdim gerçi birini de bilerek büte bırakmıştım o ekonomi dersine giren kadının dersi istatistik dersiydi totalde o kadının iki dersini bilerek büte bıraktım yani ister iste ister isteme kalıyon 😀 ayriyetten o üni reklamlarında gördüğün çimlere uzananan öğrencilere de Kanma bütte o çimleri sana yediriyorlar 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahahah 😂😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      😀😀

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Hmm ne desem bilemedim teşkür ettim kamyoncu adayı 😉😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😂😂 ricalar

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Lojistikcilere kamyoncu derler bunu lojistik okuyanlar bilir ya da tırcı ondan böyle dedim okursan anlarsın 😉 yanlış anlamayasınn diye açıklama yapma gereği duydum 😉😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gülüp geçtim sadece 😂😂 teşekkürler açıklama için :)

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Haha ciddiye almamış ki gülüp geçmiş 😒

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok yani taşımacılık ile uğraşıyoruz diye demiş olabilirler normal :D hemende alınıyor gününde misin sen? 😒

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Günündemisin ne laaa 😈

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Adet diyom ay başı diyorum 😅😅😅😅

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Hee evet günümdeyim 😈 rezil edecen benu 😉😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahah yaa bişi olmaz 👊😂😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Hiç canım ne demezsin 😬

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bunlar doğal şeyler 😂😂 takılma bu kadar 😂😂 yani herkes regl olabilir 💃💃

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Ben nasıl oluyorum dikkat etmedim hiç sen anlatsana nasıl oluyon 😉😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen böyle pek bir alıngan, duygusal , biraz atarlı oluyorsun

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Peki sen 😉

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Allah Allah benim reglm benin hellerim 😒😒

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Niye sen beni baya kurcaladin ya rezil ettin buralarda sana gelince benim reglim 😠😒😟

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahhahaha hhaha kötüyüm ben çünkü 😈😈

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Sen beni tanımamışsın güzelim 😈😏😎

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güzellik müzellik olmuyor bak başkan 😠

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Sen günündemisin çirkinim 😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır erkek arkadaşım var ve bu sınır ihlali oluyor

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      O ooo sen güzelim lafını hiç duymadın mı 😒 böyle bir konuda artistlik yapanlar karşısındakine güzelim sen benim kim olduğumu biliyon mu falan derler hani 😉 çok cahilsin keşke ölsen 😎

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hımm neyse ne pek hoşuma gitmiyor kusura bakma tepkim ondan

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Peki sen bilirsin 😉

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler :)

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Rica 😉

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Küstün mü 😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Estağfurullah ne haddime yanlış birşey yapmadın ki hem 😉

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tamam küsne de :)

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Bak ya kim küstü 😯

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Küsme de 😂😂 yanlış olmuş o

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Küsme de dediğini anladım da bak kafa mı karistirdin aptalca dönsürsün beni 😒

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahah ben ne yaptım yaa geç oldu ya yat dinlen geçer. 😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Yok uykum yok bu gün uyumayacam hem 😉

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İyi uyuma bakalım

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Tamam tamam sinirlenme küstün mü 😉

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne diye sinirlenip küseyim ki :D

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      İmoji koymadin da 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İmoji mi koymadım 😂😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Hee 😏

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yeterince koydum sanırım imoji😂😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Peki daha fazla yorulma 😉 izin verdim 😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahha Allah razı olsun 😄😄

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Ne demek senden de razi olsun 😉

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gözüne bir şey mi kaçtı? Sürekli kırpıyorsun da.. 😂😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      He ya rüzgarda toz kaçmıştı çıkmadı hala tik oldu ☺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      🔪 çıkaralım

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Çıkar 😜

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      🔌💡🕐✂🔨⛏🔧🔧🔧🔧🔪😕😕😯🔧🔧🔧⛏🔪✂✂✂🔧🔪🔧⛏🔪🔨😟😟🔪🔨🔧🔨🔧🔧🕟😅😅 al bakalım düzelttim :D

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      😵gitti güzelim gözler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok artık 😮😮😮😮😮

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Bütün bulduğun o şeylerle gözündeki tozu çıkaracaktın gözümü çıkardın 😒😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eee çok derine kaçmış 😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Keşke göz kırpmaya devam edeysim zira gözüm hala olurdu 😵😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eee düzelttim yaa ☺ artık böylesin daha ne olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :D böyle işte

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      İkisinde de göz kapakları kapalı iste kör oldum bidaha göremiycem 😯😲😱😭

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaa gözü açık imojiyi bulamadım 😂😂😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Yok iste çıkardın gözümü kör oldum 😢

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Elden ne gelir o zaman 😅😅 👓 gözlüğün benden olsun

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Gözümü çıkardı gözlük diyo yaa gözüm çıktı diyon çıkardın kör olmadım gözüm yok 😱😭😭😭

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😷😷😲😲 ben bir şey yapmadım ki yaa

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Hep böyle derler zaten gözümü çıkardın daha ne yapacan 😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😞 al gözlerimi mi diyeyim

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Yok la o kadarınada kıyamam 😃😉

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bak hala aynı şeyler 😠😠😠

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Ne be 😞

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dayak diyorum 🔪😒

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Birşey yapmadan da dayak yiyorum ya ne diyim 😞

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne bileyim sanırım dövmeyi seviyorum 😂😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Bende dayak arsızı olacam senin yüzünden 😱

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir şey olmaz alışıksındır sen 😅😅

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Valla hiç dayak demedim şimdiye kadar 😒😎

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hhaha 😈😈 iyi o zaman çok canını yakmamaya çalışırım 😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Öyle DEDİYSEN kesin canımı alırsın simdi 😰

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sus sus bunu bilmene gerek yok 🙊🙈😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Hıhııı 😉

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bak göz yine aynı 🔪🔪🔪🔪🔪🔪

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Haa dimi pardon 😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Alışkanlıkları değiştirmek zor..

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Evet ilk defa haklısın ☺

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yine bennnnnn :/ uluslar arası ticaret ve lojistik sence seçmeli miyim matematiğim berbat ona göre düşün

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Emriniz üzre düşündüm taşındım fikrimi anlatıyorum 😂 uluslararası ticaret ve lojistik de bir kere yabancı dil önemli onun haricinde tahminimce işin içine para ekonomi devletler arası yasal politikalarda girer burada ekonomiden anlaşıldığı kadarıyla hesap kitap matematik lazım yani internette bölümlerin ders programları vardır onlara bakarak yön bulabilirsin ben sadece tahmin yürütüyor bildiğim kadarıyla yorumluyorum 😉

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaa emir değil :/ teşekkür ederim ilgin için sanırım tercih yapmayacağım pek benlik değil

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Ne demek Estağfurullah da ne yapacaksın o zaman 😉

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evde kalıcam

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Hadi canım 😦

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Kopya çekmek denen birşey var yaa atlatırsın matematiği 😉😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahah iş hayatında ne yapacağım peki 😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Ya orayı o zaman düşünürsün 😉😃 hem şimdiye kadar öğrendiğin ney gerçek hayatta karşına çıktıki 😉

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahaha çocukların davranışlarını gözlemleyip ailenin çocuk üstünde nasıl bir ebeveynlik yaptığını anlayabiliyorum. :D

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Bundan hiçbirşey anlamadım 😦😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dersler ne zaman hayatta karşımıza çıkıyor ki dedin ya onun için demiştim neyse 😂

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Hee tamam anladım 😉 (anlamadı 😂😂😂)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😂😂😂😂 boşverrr

      Yorumla
    • Ehlii_Keyf
      Ehlii_Keyf
      +1 yıl

      Tamam 😒 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😛 😏

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kazandım gidecek miyim bilmiyorum :) hesabı kapatıyorum hoşçakal diyeyim dedim teşekkür ederim yardımın için :)

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

0

Cevap

4

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    boş-beleş bölümlerden işte, sanki kargo firmaları sadece lojistik okuyanlarımı alıyo, hiçbir esprisi olmayan bir bölüm boşuna okuma derim

    0
    28 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle mi dersin 😞

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      öyle tabi, bölümü küçümsediğimi falan sanma, ben gerçekleri söylüyorum, özel olarak o bölüm için iş ilanları olmayacak bunu bil. açıktan evinde oturup işletme okusanda aynı kapıya çıkacaksın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Meslek konusunda kararsızım o yüzden önüme sunulan bir meslek ben de pek anlamıyorum bu işlerden ondan 😞

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Onrrr ne diyon lann sen? sen s... git adam gibi konuşsana.

      Yorumla
    • Onrrr
      Onrrr
      +1 yıl

      Ozaman bilip bilmeden yorum yapma yav seni

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Onrrr senin amacın belli kavga etmek, sana hiçte bişey anlatmakla uğraşamam soruyu soran arkadaşa anlatırım, hadi sen işine

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Beyler tartışmayın lütfen :/

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      senin eğitim hayatın için adamla birbirimize girdik bak :D gerçi ben dikkate almıyorum onu

      Yorumla
    • Onrrr
      Onrrr
      +1 yıl

      Ozelden mesaj atsana la sen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Onrrr veled döverim bak seni git işine, engelledim bile seni bidaha karşılaşmamak için ne mesaj atıcam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @Onrrr beyler bulaşmayın birbirinize

      Yorumla
    • Onrrr
      Onrrr
      +1 yıl

      İsmini bilmiyorum ama salak saçma yorum yapan canım dikkate alma buraya yazma internete gir bak

      Yorumla
    • Onrrr
      Onrrr
      +1 yıl

      Bu arada ben 4 senelik gazi ya da eşdeğer fakülte den bahsediyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @Onrrr sizi takip edemiyorum ki tartışmayın ama daha çok kafamı karıştırıyorsunuz 😞

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      takip etme onu beni takip etsene sen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ney 🙈 beyler bölüm hakkında ne biliyorsanız anlatın ötesini beklemeyi lütfen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ya bölüm hakkında konuşcaz takip et sen, ne bekliycem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Buradan konuşalım lütfen :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sen bilin

      Yorumla
    • Onrrr
      Onrrr
      +1 yıl

      Adam 24 yaşında ama 24 yaşından eder yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @Onrrr lütfen kendi görüşünün altına yorum yap. Herkes fikrini belirtmekte özgürdür. Her mesleğin illaki kötü yanı vardır görmediğim şeyleri görmem gerek değil mi? Şimdi izninle lütfen

      Yorumla
    • Onrrr
      Onrrr
      +1 yıl

      Yok ben gorusunu dediği için değil yazdıkları sana yaşamak baksana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Onrrr valla sırf senle konuşurda aranızda bişey olur diye beni takip etsin dedim. nerde yavşadım ilk yorumuma bak benim !! nalet olsun sanada okuduğun bölümede bu kızada nerden yorum yaptım ya

      Yorumla
    • Onrrr
      Onrrr
      +1 yıl

      La beyinsiz Allah kimseyi senin gibi duruma dusrmesin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben niye arada kaynadım yaa 😭 teşekkürler her ikinizede. Eğer öyle bir şey hissetsem gereken çizgiyi çekerdim @Onrrr

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Onrrr hacı susun tamam bak güzellikle söylüyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yorum yapmayın nolur susun bak

      Yorumla
  • Onrrr
    Onrrr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Bende okumayı dusunuyorum mesaj atsana özelden bir şey sorcam

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Buradan sormak istersen sorabilirsin. Yalnız bölüm hakkında pek bir şey bilmiyorum

      Yorumla
    • Onrrr
      Onrrr
      +1 yıl

      Bak bence o bölümü okurken İngilizce iyi olacak ve uluslararası ticaret iş ilanları de bak sen bakma orda burda yazanlara birde hic olmazsan gider İngilizce tercümanı olrsunn lisans diploma var elinde o yeter

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Okumak için okumuş olmak istemiyorum ama hiç olmazsan tercüman olurum falan yok benim aklımda 😞

      Yorumla
    • Onrrr
      Onrrr
      +1 yıl

      Ben en kötüsunu hesaplarım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Orası da doğru ama ne bileyim :/

      Yorumla
  • geberisice64
    geberisice64 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 44%
    +1 yıl

    lojistik zordur kardeşim

    0
    21 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl zordur mesela 😞

      Yorumla
    • geberisice64
      geberisice64
      +1 yıl

      yabancı dilin iyi olmalı insan ilişkileri satış tekniklerin iyi olmalı herşey dört dörtlük olmalı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hadi yaa :/ off

      Yorumla
    • geberisice64
      geberisice64
      +1 yıl

      ben şu an uluslar arası bir firmada çalşıyorum lojistik bölümünde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Senin adına sevindim 😊 masa başı falan mı oluyor sistem nasıl peki

      Yorumla
    • geberisice64
      geberisice64
      +1 yıl

      ben forklift kullanıyorum tır sarıyorum ama senin yaptğın ufak bir hata müşterinin sözlemeşini fes etmek demesidir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Oyy 😞 kendine güvenmen gerek sanırım

      Yorumla
    • geberisice64
      geberisice64
      +1 yıl

      aynen öyle biz hergün sıkıntı içerisiindeyiz ikea ile çalşıyoruz ama türkiyedeki firmalara vermiyoruz avrupaya sevkiyat deniz yoluyla

      Yorumla
    • Onrrr
      Onrrr
      +1 yıl

      Maaş durumu nasıl reis

      Yorumla
    • geberisice64
      geberisice64
      +1 yıl

      @Onrrr uşakta malum asgari ücret var kardeş fazlası yok asıl mesleğim aşçlık bazı sebeblerden dolayı bıraktım ama geri aşçlığa başlıcm

      Yorumla
    • Onrrr
      Onrrr
      +1 yıl

      Hee ben 4 senelik iyi bir üniversite yr gazi ya da eşdeğer gidicrm ins

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anladım hareketli bir iş sanırım 😞

      Yorumla
    • geberisice64
      geberisice64
      +1 yıl

      @Onrrr inşallah ama senin için sevkiyat müdürü yaparlar kardeşim ben normal işçiyim lojistikçe yabancı dilinde varsa en az maaşşın 5 bin

      Yorumla
    • Onrrr
      Onrrr
      +1 yıl

      Sağol kardeşim araştırmalarım ogrutmusdo

      Yorumla
    • geberisice64
      geberisice64
      +1 yıl

      aynen öyle ama bu dediklerim normal bir işçi için geçerli

      Yorumla
    • geberisice64
      geberisice64
      +1 yıl

      @Onrrr sende saol kardeşim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Umarım aşçılığa dönersin 😊 oldukça güzel meslek aşçılıkta

      Yorumla
    • geberisice64
      geberisice64
      +1 yıl

      teşekkür ederim evet güzel bir meslek :-) seviyorum aşığım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Seviyorsan tamam zaten 😊 aşçılıkta bu önemli

      Yorumla
    • geberisice64
      geberisice64
      +1 yıl

      tabikide yeni lezzet ve tat ortaya çıkar aşıksan :-)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kesinlikle :)

      Yorumla
  • esenyurt_bahcesehir
    esenyurt_bahcesehir Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben DHL ekspreste calisiyorum

    0
    1 Yorumla
    • Anonimbbiri
      Anonimbbiri
      +1 yıl

      Staj yeri bulma ve işe girme konusunda tavsiye verir misin lütfen

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Lojistik okuyan ya da firmasında çalışan var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kızılay Kariyer hakkında bilgisi olan ya da Kızılayda çalışan varmı? 2 cevap verildi
Kabin memuru olarak çalışan ya da daha önce sınavlarına giren var mı? 4 cevap verildi
Ön muhasebede çalışan varmı? 10 cevap verildi
BİM^de çalışan ya da çalışmış olan varmıı? 12 cevap verildi
Varlık yönetim şirketlerinde çalışan var mı? 2 cevap verildi
Kurumsal şirkette çalışanlar var mı aranızda? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨