Gizli Üye(30-35)+1 yılkötü bölüm. ama boy kilo tutarsa pttde postacı olabilirsin kpss sınavına girip, iyi para alıyoalr hem gezersin :D
01 Yorumla
Soran+1 yıl😂 çok iyi yürürüm köpeklerle de aram iyidir 😊
En İyi Cevaplar
+1 yılLisede Lojistik okudum üniversitede başka bölüm ilk işim lojistiğe geri dönüş 😉
1243 Yorumla
Soran+1 yılİyi mi yani biraz detay verebilir misin
- +1 yıl
Bölüm çok güzel bir bölüm gerçi renkler ve zevkler tartışılmaz herkesin farklıdır iş imkanı ve yelpazesi çok geniş yükselebilirsen güzel paralar kazanabileceğin iş türüdür ama severek Yapmazsanız ızdıraptır
Soran+1 yılİnan lojistik hakkında zerre bir şey bilmiyorum tam olarak nedir ne iş yapılır ne kadar yükselinir ne dersleri var falan filan 😞
- +1 yıl
Dersler ezber gerektirir eşit ağırlıktır ama sözele daha yatkındır iş hayatı girsiğin yere göre değişebilir dediğim gibi yelpazesi geniş olduğu için gittiğin yere göre yaptığın iş değişebilir genelde takip yapılır lojistik operasyonların takibi idaresi gibi
Soran+1 yılAnladım okul sıkıntı biraz sanırım :/ yani her okulda yok bu bölüm
- +1 yıl
Evet önü açık bir meslektir ama çok alt dalı var depolar, gümrükler, limanlar, kargo şirketleri, şirketlerin bünyesinde bulunan lojistik departmanları, hava limanları, askeriye, devlet ve daha nerelerde lojistik vardır geniş iş yani
- +1 yıl
Ben kopyayla geçtim hep ezber sevmem 😂 zor gelir üşenirim😉 çalışırken zaten pratikle öğreneceksin işi
Soran+1 yılNasıl seçeceğiz peki biz dalımızı 😂😂 aptalca olabilir ama cidden bir şey bilmiyorum bölüm hakkında
- +1 yıl
Hangi bölümde çalışmak istiyorsanız o bölüme başvurup onaylandığında çalışmaya başlayarak dalını mı dersin yaprağınımı ağacını mı hangisini istiyorsan tutmuş öhöm seçmiş oluyorsunuz efendim ☺
Soran+1 yılHaha arada alayda edilmiş anladım sanırım aklıma soru takılırsa rahatsız ederim 😂😂
- +1 yıl
Estağfurullah kırmadıysam ne ala, biraz gülmek gerek dimi ☺
Soran+1 yılBu kadar basit bir şey için kırılmam 😊😊 vakti gelince alırım öcümü 😆
- +1 yıl
Vay beklerim kırılmadığın müddetçe her daim gelip benimle inatlaşabilir eğer yapabilirseeeen benimle alay edebilirsin 😂
Soran+1 yılEğer yapabilirsen hmm oldu o zaman 😎😎 yazdım köşeye unutmazsam eğer çatarım 😊😊
- +1 yıl
Haha beklerim çalışta gel ama ☺😉
Soran+1 yılHahhahaha şuna bak yaaa çok güldüm.
- +1 yıl
E ee ne diyorum başa cikamazsın benle seni düşündüm biraz çalış 😀
Soran+1 yılUğraşmak istemiyorum şu an diyelim 😊
- +1 yıl
Pekala çalışmak için zaman ihtiyacın var anladım haklısın ☺
Soran+1 yılHahah tabi tabi 😁😁😁😁😁
- +1 yıl
Bu arada alttaki yorumlardan birini okudum adam marabalık yapıyor zor demesine bakma sen o işi yapmayacaksın
Soran+1 yılLojistik ve taşımacılık var lojistik yönetimi vs diye ayrılıyor zaten en iyisi en uygunu hangisi peki :)
- +1 yıl
Bana göre yani bence işin yönetim tarafı daha iyi takip yönetim vs lakin risk var birşey olduğu sen koşturursun 😀
Soran+1 yılYönetim de zor gibi :) seçersen yönetimi geçeyim yine de 😊
- +1 yıl
Bence iyidir yani risk var ama sana değil çalıştığın yere tabi cefasını sen cekersin 😁
Soran+1 yılBana kıyamazlar 😂😂😂😂
- +1 yıl
Vay o ne özgüven o niye kıyamazlarmış ki 😉😯
Soran+1 yılEe benim çok şeker bir kızım :) benim gazabımla kimse uğraşmak istemez çünkü 😈😈
- +1 yıl
Ooooo şuna bak hele sen bir özele gelde senin hesabını alalım boyunun ölçüsünü görelim 😂 benim gazabımla kimse uğraşmak istemez bak bak lavlara bak boyundan büyük konuşma derim 😉😉☺
Soran+1 yılHahaha gizemli olmak daha zevkli 😎😎 boyumun ölçüsünü alacakmış 😒
- +1 yıl
Az gel hele bir gören boyunun ölçüsünü ifşa edecek değiliz ya 😉şu imoji hıhhh dercesine mi koydunuz Acep oraya 😏
Soran+1 yılEvet o manayla koydum :) yok böyle iyi :D konudan sapmayalım maaş konusunda bir bilgin var mı? Artısı eksisi var mı?
- +1 yıl
Bak şuna ya iyice bir havalandı gizliden de çıkmaz ama 😀
Soran+1 yılYoo hiç lügatımda yoktur havalanmak falan 😎😎 soru sormuştum en son
- +1 yıl
Anam havalardan yıkılıyor rüzgar çıktı burada şuna bak sen harbi çok merak ettim seni boyun yaşın kaç senin 😂
Soran+1 yılHaha ne yapacaksın boyumun 😂 20 yaşındayım gizli kentin gizli ilçesinden katılıyorum adım gizli diğer yarışmacılar inşallah başaramazlar diliyorum nalet bir gündeyim çünkü 😈😈😈😈
- +1 yıl
Hahah hayırdır neyin var malum gün mü ☺
Soran+1 yılNe o her böyle heyheylerimiz üstünde olunca özel günümüz mü oluyor 😠😠 aşın bunları artık 😒
- +1 yıl
Bak yine kızdı hem malum gün deyince aklına bir tek malum gün mü geliyor belki bu gün sevgilinden ayrıldın kötü bir gün vs bolilmediğimden malum gün dedim 😕
Soran+1 yıl😠😠 kızdım yine de sana
Aşkımla aram gayet iyi ki maşallah o galp ben 😇😇😇- +1 yıl
He ney anlamadım o galip ben derken 😯
Soran+1 yılGalp ya kalp işte 😂😂😂😂😂😂
- +1 yıl
Kalbin çıksın senin havalı şey 😕😠
Soran+1 yıl😮😮😮😮😕😕😕😖😖😲😲😲😲 o niye yaa 😭😭
- +1 yıl
Kıskandım lan bir itirazın mı var 😀😠
Soran+1 yılNeyi kıskandın 😮😮 çalış seninde olur 😂😂😂😂😂
- +1 yıl
Hehe komik şey çalıştığım yerden çıkmıyor bütlere kaldık 😠
Soran+1 yılHahahhahaha gün olur devran döner 😂😂 üzüldüm bak. Üşengeçlikten olsa gerek :) hangi dersten kaldın bakalım :D
- +1 yıl
1 değil 2değil 3 değil tam 5 ders 😠
- +1 yıl
Devranndöner ne be devran döner bana mı göm.. Dur ne diyorum ben ya kafamı ne ettin 😠
Soran+1 yılOoo naptın sen yaa 😮😮😮
- +1 yıl
Hep senin yüzünden 😠
Soran+1 yılHahahhahaha hahahah 😂😂😂 ohh çatarsan banaa 😎😎
Soran+1 yılAllah Allah o niye
- +1 yıl
Kendi kendime laf sokturacak şuna bak hele 😱
- +1 yıl
Senin y7zünden tebi
Soran+1 yıl😒😒😒😒😒😒😒😒 hiçte bile. Dün dediklerini hatırlatıyorum sadece
- +1 yıl
Dün dediklerimin hangisi
Soran+1 yılBenimle inatlaşabilirsin , eğer yapabilirsen alay edebilirsin , çalışmalısın falan filan 😂😂😂
- +1 yıl
Hee yaa sen şimdi benle alay ettiginimi sanarsın ben gülesin diye böyle ettiydim hemen ne seviniyon 😀😠
Soran+1 yılHahahah çevir kazı yanmasın 😂😂😂😂
- +1 yıl
Şuna bak laflara bak ya ne boyundan büyük konusuyor bak bak
Soran+1 yılHehheheh 😂😂😂😂 yaaa git gizemli kız bir ehli sıfır 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- +1 yıl
Hmm dur daha yeni başladık gizemlicik 😈
Soran+1 yılSorumu hatırlatayım tekrar :) maaşı konusunda bir bilgin var mı
- +1 yıl
Maaş değişir gizimlicik nerede hangi firmada hangi pozisyonda çalıştığına ne gibi görevler yüklendiğine bağlı olarak değişir şimdi bir maraba ile bir lojistik müdürünün maaşı aynı olabilir mi çok zeki geçinen gizimlicik 😁
Soran+1 yılHa ha ha 😐 tahmini olarak bir şeyler söylesen ölürmüydün
- +1 yıl
En az 1300 😉
- +1 yıl
Garanti bak valla inanmıyorsanız aha sayıya sor 👴
- +1 yıl
Dayıya sor 😞
Soran+1 yılHahahha iyi bakalım inandık :D
- +1 yıl
4 kere hacca giddik geldik yalan mı söyleyem gurban olduğum 😕😇☺
Soran+1 yıl😭😭😭😭 Allahım sana geliyorum 😲😲😲😲😲
- +1 yıl
Daha erken karpuz kesecektik gizimlicirkin 😀
Soran+1 yılO espriden sonra midem almaz 😧😧😵😷😷
- +1 yıl
Heheh 😀😕
Soran+1 yıl😕😕😕 oldukça kötüydü kabul etmelisin
- +1 yıl
Tamam biraz bırak şu köşede biraz üzüleyim nerde hata yaptım diye biraz düsüneyim 😀 sen espiriyi anlamamışsın be çirkin gizli şey
Soran+1 yılEspiriyi anlamamışım hmmm 😒😒😒 tabi tabii git hadi biraz üzül sen ben aklıma soru gelirse rahatsız ederim seni 😂
- +1 yıl
Allam ya şu egolara bak alacam ayamın altına çirkini 😕😠
Soran+1 yıl😒😒😒😒 hiiii tabi tabi ben senden büyüğüm bir kere
- +1 yıl
Haha boyun kaç be 😢
Soran+1 yılYaşla alakalı kii boyu ne yapacaksın 😂😂😂
- +1 yıl
Kaçlısın ki sen 😯
Soran+1 yıl20 yaşındayım dedim yaa 😠
- +1 yıl
Kaç yaşındasın demedim kaçlisın dedim akıl yaşta değil baştadır sorusuna kanıtsın 😈😂
- +1 yıl
Evet ehli - 1 gizimlicirkin -1 müsabaka devam ediyor 😂😂
Soran+1 yılHahahha 20 yaşındaysam kaçlı olabilirim akıllı çocuk 😂😂😂😂😂 hep kolaya kaç bir de müsabaka devam ediyor diyor 😂😂😂😂😂😂😂
- +1 yıl
96 lı olup martta doğmuş olabilirsin ya da 95olup ne bileyim ben hesapla yamaya çam simdi onu başka bir aylı olabilirsin 😠
Soran+1 yılHahhahaha tâmam tamam matematikten büte kalmıştır dimi 😂😂😂 96lıyım
- +1 yıl
E ee ne oldu şimdi dediğim çıktı bak bende 96 lıyım ama bu site hala 19 diyor senin suçun 😬
Soran+1 yılYoo 20yim ama ben o senin ayının suçu 😁
- +1 yıl
Ee hani büyüktün 😁
Soran+1 yılAy olarak büyüğüm işte 😁😁
- +1 yıl
Akıl olarak küçüksün sonunda kabul ettin 😉
Soran+1 yılHahahhahaha ya tabi tabii 😁😁
- +1 yıl
😂 çirkin şey sevimsiz 😀
Soran+1 yılSevdiğim özelliklerim evet 😊😊😊
- +1 yıl
20lik tip seni gizimlicik
Soran+1 yılYa ne olacaktı
- +1 yıl
Bilmem ne olmalı isterdin ☺
Soran+1 yılHemen mesleğimi elime alıp hayallerimi gerçekleştirmek olabilir mesela 😂
- +1 yıl
Vay hayaller ne gibi hayaller bunlar mesela
Soran+1 yılSöylemem 😯 😂
- +1 yıl
Küstüm lan 😬😠
Soran+1 yılLan dedin diye asıl ben küstüm 😠😠😠😠😠😠
- +1 yıl
Lan deme lan babam kızıyo lan mı oldu ki 😔
Soran+1 yılBabamı geç ben kızıyorum karşı cinse kullanılacak laf değil 😠😠😠
- +1 yıl
Ya ben anneme bile diyorum onu ama hani samimi arkadaşlarıma kullandığım argo kelime gibi değil samimi hissettiğimden kullanırım kötü bir amaçla değil 😒
- +1 yıl
Saygılar efendim 😞
Soran+1 yılAnneye de denmez 😠😠 biber sürelim ağzına 😒😒
- +1 yıl
Haha tamam acıya alısıkım ben ama ☺
Soran+1 yılAman alışık ol bakalım 😠😠
- +1 yıl
Hahaha 😀😉☺
Soran+1 yılÖhmm 😂 yine ben 🙌🎉🎉😂 ben bir şey soracaktım da :) lojistik ve taşımacılık , ulaştırma ve lojistik, uluslararası lojistik yönetimi , uluslararası lojistik ve taşımacılık bunların farkında ne :) cevaplarsan sevinirim teşekkürler :)
- +1 yıl
Lojistik ile taşımacılık hemen hemen aynı şeyler pek bir farkı olduğunu düşünmüyorum belki lojistik biraz daha kapsamlı sayılabilir anlam olarak hemen hemen aynı sayılır 😉 sorduklarının ilk ikisi aynı anlama gelmekte diğer ikisi uluslararası ticaretlerde kullanılır uluslararası ticaretin taşıma yükünü üstlenir yurtiçine göre risk ve sorumluluk biraz daha fazla olsa da işini iyi yaptığın sürece sorun olmayacaktır lakin uluslararası lojistik için dil çok önemlidir eskiden sade ing yeterken şimdi yanında japonca gibi ek dil daha istiyorlar 😒 benim hiç sevmediğim yanıda bu 😀
Soran+1 yılTürkçeyi yeterince iyi kullanamıyorum ki 😂😂 diğer diller de ne yaparım bilmiyorum😞 2 yıllık okumak mı 4 yıllık mı üniversitenin adı artık katar mı?
- +1 yıl
Ben İstanbul Ünide okuyorum şuanda iki yıllık bitince dönem uzadı 😀 lojistiğe geçiş yapmayı planlıyorum açık yahut örgün okuyacağım baktığımda iki yıllık ve dört yıllık iki diploma olacak 😉 lojistik te iki yıllık var mi bilmiyorum lakin dört yıllık tabiki daha iyidir dili pek dert etme diyeceğim ama bu dil konusunda beni dinleme derim çünkü bende senin dediğin gibi Türkçe düzgün konuşamıyoruz 😂 kaldıki yabancı dil sanki kaç yıl yaşayacam bide yabancı dil mi öğrenicem mantığındayim ben 😂
Soran+1 yılŞimdi İngilizce değil belki İspanyolca falan daha kolay öğrenirim yıllardır dinlediğim İngilizce şarkıyı bile yanlış söyleyen bir insanım :) lojistiği araştırırken bir sitede baya iyi şeyler okudum fakat edişem yapamamak, beceremek konusunda. Yani koca şirketler büyük işler bunlar yapabilir miyim bilmiyorum
- +1 yıl
Niye öyle diyorsun sende küçüklerde tecrübe yaparak buyursun zaten arkan ya da şansın sağlam olmadığı müddetce direk büyük şirketlere girmen zor 😉
Soran+1 yılGözüm yüksekselde hahah yok be ben evin yolunu zor buluyorum koca şirkete kaybolurum 😒😒
- +1 yıl
Şirketin şöhreti büyük olur binası değil 😂
Soran+1 yılUmarım :D aklıma soru takılırsa rahatsız ederim yine teşekkürler :)
- +1 yıl
Ne demek her daim umarım aydınlatıyorumdur 😉😊
Soran+1 yılEvet yardımcı oluyorsun baya tekrardan teşekkürler :) bölüm dersleri zor mu bir kaç üniversitenin ders programına baktım da :/
- +1 yıl
Ben şu anda lojistik okumuyorum 😀 lisedeyken güzeldi ama 😉
Soran+1 yılOff makro ekonomi falan diyor o yüzden dedim :/
- +1 yıl
Hee evet bizde vardı onlar 😀 unide
Soran+1 yılZor değil mi :/
- +1 yıl
Ben çok seviyorum valla ekonomi idi dersin adı 😉 ama çalışmazsan yemez 😀
Soran+1 yılOyy yandım o zaman :/ neyse teşekkürler
- +1 yıl
Sevmeye bak seversen yaparsın sevmezsen yapamazsın 😉 bak şöyle bir anımı anlatayım bizim hoca hiç sevilmez ben seviyorum ama 😀 neyse ilk sene bunun ekonomi yani makro ekonomi vardı ilk sınava girdim not : 05 😂 gittim itiraz ettim hoca sınav kağıdını geçirecekti az kaldı tamam hocam dedim çiktim odadan. Final geldi en az 85 almam lazım gecmem için bu sefer 55 geldi kaldı but. Girdik büte 25 puanlık soruyu kafadan yanlış yapmışım tabi bunu sınavdan çıkınca farkettik sade bende değil arkadaşımada ters yaptırdım. Dedim kaldım bu dersten herkes gibi 😀 sonuç bir geldi 85 😎gectim ama kredi düşük oldu ikinci sene ilk donem yine aldım aynı dersi kredi yükselsin diye bu sefer ilk sınavsdan 55 aldım final geldi o gün uç sınav var calışamadım tabi geçecek ama krediyi yükseltememiş olacak çıktım sınavdan. Sonra geri döndüm sınıfa sildim kagıttaki herşeyi millet bana küfür ediyor ben geçemiyorum sunun yaptığına bak diye 😦😂 sonuç 85 ilk sene DD gelen ders BB geldi 😈😎
Soran+1 yılVayy ama işte ben de sıfır bunlar 😂😂 eğer lojistik olursam bunlarda zorlanır gibiyim artık büt müt halledeceğiz 😊
- +1 yıl
Yanı bütsüt öğrenci mi olur ne o tüysüz tavuk gibi 😀
Soran+1 yılBitiyor bitiyor😂😂
- +1 yıl
Ne bitiyor be 😀
Soran+1 yılOkul bütsüz 😂😂
- +1 yıl
Hee bende diyorum ne diyon bu gizemli 😀
Soran+1 yıl:D sen beni dinlemiyorsun 😠😠
- +1 yıl
Dinliyorum dinlememmi 😀 ben bütsüz öğrenci olmaz dedim sen bitiyor bitiyor deyince dedim başka birşey mi dedim acaba 😀
Soran+1 yıl:) bütsüz okul bitiyor demek istemiştim
- +1 yıl
Yok o öyle olmuyor işte bende öyle diyordum 😀 bu dönem beş taneye girdim gerçi birini de bilerek büte bırakmıştım o ekonomi dersine giren kadının dersi istatistik dersiydi totalde o kadının iki dersini bilerek büte bıraktım yani ister iste ister isteme kalıyon 😀 ayriyetten o üni reklamlarında gördüğün çimlere uzananan öğrencilere de Kanma bütte o çimleri sana yediriyorlar 😂
Soran+1 yılHahahah 😂😂
- +1 yıl
😀😀
- +1 yıl
Hmm ne desem bilemedim teşkür ettim kamyoncu adayı 😉😃
Soran+1 yıl😂😂 ricalar
- +1 yıl
Lojistikcilere kamyoncu derler bunu lojistik okuyanlar bilir ya da tırcı ondan böyle dedim okursan anlarsın 😉 yanlış anlamayasınn diye açıklama yapma gereği duydum 😉😃
Soran+1 yılGülüp geçtim sadece 😂😂 teşekkürler açıklama için :)
- +1 yıl
Haha ciddiye almamış ki gülüp geçmiş 😒
Soran+1 yılYok yani taşımacılık ile uğraşıyoruz diye demiş olabilirler normal :D hemende alınıyor gününde misin sen? 😒
- +1 yıl
Günündemisin ne laaa 😈
Soran+1 yılAdet diyom ay başı diyorum 😅😅😅😅
- +1 yıl
Hee evet günümdeyim 😈 rezil edecen benu 😉😃
Soran+1 yılHahah yaa bişi olmaz 👊😂😂
- +1 yıl
Hiç canım ne demezsin 😬
Soran+1 yılBunlar doğal şeyler 😂😂 takılma bu kadar 😂😂 yani herkes regl olabilir 💃💃
- +1 yıl
Ben nasıl oluyorum dikkat etmedim hiç sen anlatsana nasıl oluyon 😉😂
Soran+1 yılSen böyle pek bir alıngan, duygusal , biraz atarlı oluyorsun
- +1 yıl
Peki sen 😉
Soran+1 yılAllah Allah benim reglm benin hellerim 😒😒
- +1 yıl
Niye sen beni baya kurcaladin ya rezil ettin buralarda sana gelince benim reglim 😠😒😟
Soran+1 yılHahhahaha hhaha kötüyüm ben çünkü 😈😈
- +1 yıl
Sen beni tanımamışsın güzelim 😈😏😎
Soran+1 yılGüzellik müzellik olmuyor bak başkan 😠
- +1 yıl
Sen günündemisin çirkinim 😃
Soran+1 yılHayır erkek arkadaşım var ve bu sınır ihlali oluyor
- +1 yıl
O ooo sen güzelim lafını hiç duymadın mı 😒 böyle bir konuda artistlik yapanlar karşısındakine güzelim sen benim kim olduğumu biliyon mu falan derler hani 😉 çok cahilsin keşke ölsen 😎
Soran+1 yılHımm neyse ne pek hoşuma gitmiyor kusura bakma tepkim ondan
- +1 yıl
Peki sen bilirsin 😉
Soran+1 yılTeşekkürler :)
- +1 yıl
Rica 😉
Soran+1 yılKüstün mü 😂
- +1 yıl
Estağfurullah ne haddime yanlış birşey yapmadın ki hem 😉
Soran+1 yılTamam küsne de :)
- +1 yıl
Bak ya kim küstü 😯
Soran+1 yılKüsme de 😂😂 yanlış olmuş o
- +1 yıl
Küsme de dediğini anladım da bak kafa mı karistirdin aptalca dönsürsün beni 😒
Soran+1 yılHahah ben ne yaptım yaa geç oldu ya yat dinlen geçer. 😂
- +1 yıl
Yok uykum yok bu gün uyumayacam hem 😉
Soran+1 yılİyi uyuma bakalım
- +1 yıl
Tamam tamam sinirlenme küstün mü 😉
Soran+1 yılNe diye sinirlenip küseyim ki :D
- +1 yıl
İmoji koymadin da 😂
Soran+1 yılİmoji mi koymadım 😂😂
- +1 yıl
Hee 😏
Soran+1 yılYeterince koydum sanırım imoji😂😂
- +1 yıl
Peki daha fazla yorulma 😉 izin verdim 😃
Soran+1 yılHahha Allah razı olsun 😄😄
- +1 yıl
Ne demek senden de razi olsun 😉
Soran+1 yılGözüne bir şey mi kaçtı? Sürekli kırpıyorsun da.. 😂😂
- +1 yıl
He ya rüzgarda toz kaçmıştı çıkmadı hala tik oldu ☺
Soran+1 yıl🔪 çıkaralım
- +1 yıl
Çıkar 😜
Soran+1 yıl🔌💡🕐✂🔨⛏🔧🔧🔧🔧🔪😕😕😯🔧🔧🔧⛏🔪✂✂✂🔧🔪🔧⛏🔪🔨😟😟🔪🔨🔧🔨🔧🔧🕟😅😅 al bakalım düzelttim :D
- +1 yıl
😵gitti güzelim gözler
Soran+1 yılYok artık 😮😮😮😮😮
- +1 yıl
Bütün bulduğun o şeylerle gözündeki tozu çıkaracaktın gözümü çıkardın 😒😃
Soran+1 yılEee çok derine kaçmış 😂
- +1 yıl
Keşke göz kırpmaya devam edeysim zira gözüm hala olurdu 😵😃
Soran+1 yılEee düzelttim yaa ☺ artık böylesin daha ne olsun
Soran+1 yıl:D böyle işte
- +1 yıl
İkisinde de göz kapakları kapalı iste kör oldum bidaha göremiycem 😯😲😱😭
Soran+1 yılYaa gözü açık imojiyi bulamadım 😂😂😂
- +1 yıl
Yok iste çıkardın gözümü kör oldum 😢
Soran+1 yılElden ne gelir o zaman 😅😅 👓 gözlüğün benden olsun
- +1 yıl
Gözümü çıkardı gözlük diyo yaa gözüm çıktı diyon çıkardın kör olmadım gözüm yok 😱😭😭😭
Soran+1 yıl😷😷😲😲 ben bir şey yapmadım ki yaa
- +1 yıl
Hep böyle derler zaten gözümü çıkardın daha ne yapacan 😃
Soran+1 yıl😞 al gözlerimi mi diyeyim
- +1 yıl
Yok la o kadarınada kıyamam 😃😉
Soran+1 yılBak hala aynı şeyler 😠😠😠
- +1 yıl
Ne be 😞
Soran+1 yılDayak diyorum 🔪😒
- +1 yıl
Birşey yapmadan da dayak yiyorum ya ne diyim 😞
Soran+1 yılNe bileyim sanırım dövmeyi seviyorum 😂😂
- +1 yıl
Bende dayak arsızı olacam senin yüzünden 😱
Soran+1 yılBir şey olmaz alışıksındır sen 😅😅
- +1 yıl
Valla hiç dayak demedim şimdiye kadar 😒😎
Soran+1 yılHhaha 😈😈 iyi o zaman çok canını yakmamaya çalışırım 😂
- +1 yıl
Öyle DEDİYSEN kesin canımı alırsın simdi 😰
Soran+1 yılSus sus bunu bilmene gerek yok 🙊🙈😂
- +1 yıl
Hıhııı 😉
Soran+1 yılBak göz yine aynı 🔪🔪🔪🔪🔪🔪
- +1 yıl
Haa dimi pardon 😃
Soran+1 yılAlışkanlıkları değiştirmek zor..
- +1 yıl
Evet ilk defa haklısın ☺
Soran+1 yılyine bennnnnn :/ uluslar arası ticaret ve lojistik sence seçmeli miyim matematiğim berbat ona göre düşün
- +1 yıl
Emriniz üzre düşündüm taşındım fikrimi anlatıyorum 😂 uluslararası ticaret ve lojistik de bir kere yabancı dil önemli onun haricinde tahminimce işin içine para ekonomi devletler arası yasal politikalarda girer burada ekonomiden anlaşıldığı kadarıyla hesap kitap matematik lazım yani internette bölümlerin ders programları vardır onlara bakarak yön bulabilirsin ben sadece tahmin yürütüyor bildiğim kadarıyla yorumluyorum 😉
Soran+1 yılYaa emir değil :/ teşekkür ederim ilgin için sanırım tercih yapmayacağım pek benlik değil
- +1 yıl
Ne demek Estağfurullah da ne yapacaksın o zaman 😉
Soran+1 yılEvde kalıcam
- +1 yıl
Hadi canım 😦
- +1 yıl
Kopya çekmek denen birşey var yaa atlatırsın matematiği 😉😃
Soran+1 yılHahah iş hayatında ne yapacağım peki 😂
- +1 yıl
Ya orayı o zaman düşünürsün 😉😃 hem şimdiye kadar öğrendiğin ney gerçek hayatta karşına çıktıki 😉
Soran+1 yılHahaha çocukların davranışlarını gözlemleyip ailenin çocuk üstünde nasıl bir ebeveynlik yaptığını anlayabiliyorum. :D
- +1 yıl
Bundan hiçbirşey anlamadım 😦😂
Soran+1 yılDersler ne zaman hayatta karşımıza çıkıyor ki dedin ya onun için demiştim neyse 😂
- +1 yıl
Hee tamam anladım 😉 (anlamadı 😂😂😂)
Soran+1 yıl😂😂😂😂 boşverrr
- +1 yıl
Tamam 😒 😂
Soran+1 yıl😛 😏
Soran+1 yılKazandım gidecek miyim bilmiyorum :) hesabı kapatıyorum hoşçakal diyeyim dedim teşekkür ederim yardımın için :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılboş-beleş bölümlerden işte, sanki kargo firmaları sadece lojistik okuyanlarımı alıyo, hiçbir esprisi olmayan bir bölüm boşuna okuma derim
028 Yorumla
Soran+1 yılÖyle mi dersin 😞
Cevap sahibi+1 yılöyle tabi, bölümü küçümsediğimi falan sanma, ben gerçekleri söylüyorum, özel olarak o bölüm için iş ilanları olmayacak bunu bil. açıktan evinde oturup işletme okusanda aynı kapıya çıkacaksın
Soran+1 yılMeslek konusunda kararsızım o yüzden önüme sunulan bir meslek ben de pek anlamıyorum bu işlerden ondan 😞
Cevap sahibi+1 yıl@Onrrr ne diyon lann sen? sen s... git adam gibi konuşsana.
Cevap sahibi+1 yıl@Onrrr senin amacın belli kavga etmek, sana hiçte bişey anlatmakla uğraşamam soruyu soran arkadaşa anlatırım, hadi sen işine
Soran+1 yılBeyler tartışmayın lütfen :/
Cevap sahibi+1 yılsenin eğitim hayatın için adamla birbirimize girdik bak :D gerçi ben dikkate almıyorum onu
Cevap sahibi+1 yıl@Onrrr veled döverim bak seni git işine, engelledim bile seni bidaha karşılaşmamak için ne mesaj atıcam
Soran+1 yıl@Onrrr beyler bulaşmayın birbirinize
Soran+1 yıl@Onrrr sizi takip edemiyorum ki tartışmayın ama daha çok kafamı karıştırıyorsunuz 😞
Cevap sahibi+1 yıltakip etme onu beni takip etsene sen
Soran+1 yılNey 🙈 beyler bölüm hakkında ne biliyorsanız anlatın ötesini beklemeyi lütfen
Cevap sahibi+1 yılya bölüm hakkında konuşcaz takip et sen, ne bekliycem
Soran+1 yılBuradan konuşalım lütfen :)
Cevap sahibi+1 yılsen bilin
Soran+1 yılTeşekkürler
Soran+1 yıl@Onrrr lütfen kendi görüşünün altına yorum yap. Herkes fikrini belirtmekte özgürdür. Her mesleğin illaki kötü yanı vardır görmediğim şeyleri görmem gerek değil mi? Şimdi izninle lütfen
Cevap sahibi+1 yıl@Onrrr valla sırf senle konuşurda aranızda bişey olur diye beni takip etsin dedim. nerde yavşadım ilk yorumuma bak benim !! nalet olsun sanada okuduğun bölümede bu kızada nerden yorum yaptım ya
Soran+1 yılBen niye arada kaynadım yaa 😭 teşekkürler her ikinizede. Eğer öyle bir şey hissetsem gereken çizgiyi çekerdim @Onrrr
Cevap sahibi+1 yıl@Onrrr hacı susun tamam bak güzellikle söylüyorum
Cevap sahibi+1 yılYorum yapmayın nolur susun bak
Bende okumayı dusunuyorum mesaj atsana özelden bir şey sorcam
05 Yorumla
Soran+1 yılBuradan sormak istersen sorabilirsin. Yalnız bölüm hakkında pek bir şey bilmiyorum
Soran+1 yılOkumak için okumuş olmak istemiyorum ama hiç olmazsan tercüman olurum falan yok benim aklımda 😞
Soran+1 yılOrası da doğru ama ne bileyim :/
+1 yıllojistik zordur kardeşim
021 Yorumla
Soran+1 yılNasıl zordur mesela 😞
- +1 yıl
yabancı dilin iyi olmalı insan ilişkileri satış tekniklerin iyi olmalı herşey dört dörtlük olmalı
Soran+1 yılHadi yaa :/ off
- +1 yıl
ben şu an uluslar arası bir firmada çalşıyorum lojistik bölümünde
Soran+1 yılSenin adına sevindim 😊 masa başı falan mı oluyor sistem nasıl peki
- +1 yıl
ben forklift kullanıyorum tır sarıyorum ama senin yaptğın ufak bir hata müşterinin sözlemeşini fes etmek demesidir
Soran+1 yılOyy 😞 kendine güvenmen gerek sanırım
- +1 yıl
aynen öyle biz hergün sıkıntı içerisiindeyiz ikea ile çalşıyoruz ama türkiyedeki firmalara vermiyoruz avrupaya sevkiyat deniz yoluyla
- +1 yıl
@Onrrr uşakta malum asgari ücret var kardeş fazlası yok asıl mesleğim aşçlık bazı sebeblerden dolayı bıraktım ama geri aşçlığa başlıcm
Soran+1 yılAnladım hareketli bir iş sanırım 😞
- +1 yıl
@Onrrr inşallah ama senin için sevkiyat müdürü yaparlar kardeşim ben normal işçiyim lojistikçe yabancı dilinde varsa en az maaşşın 5 bin
- +1 yıl
aynen öyle ama bu dediklerim normal bir işçi için geçerli
- +1 yıl
@Onrrr sende saol kardeşim
Soran+1 yılUmarım aşçılığa dönersin 😊 oldukça güzel meslek aşçılıkta
- +1 yıl
teşekkür ederim evet güzel bir meslek :-) seviyorum aşığım
Soran+1 yılSeviyorsan tamam zaten 😊 aşçılıkta bu önemli
- +1 yıl
tabikide yeni lezzet ve tat ortaya çıkar aşıksan :-)
Soran+1 yılKesinlikle :)
+1 yılBen DHL ekspreste calisiyorum
01 Yorumla- +1 yıl
Staj yeri bulma ve işe girme konusunda tavsiye verir misin lütfen
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar