Arkadaşlar lisede kalma olayı nasıl oluyo çok acil yazarmisiniz?

Saçma yorumlar yapmayın cok önemli benim ilk dönem 72 ortalamam ikinci dönem zayiflarim var 4 tane filan ve ortalamam 55 filan ama 4 dersin üç tanesinden komple geçemiyorum iki dönemde de nolucak ozaman sınıfta mı kaliyorum yoksa seneye bidaha o derslerin sınavına mı girmek zorundayım cok korkuyorum ve bir tanesi dil anlatim dersi zayıfım ilk dönem 70 ti ikinci dönem 35 filan ortalamam, ortalamayla gecersem seneye bidaha sinavina girmeme gerek kalir mi lütfen acil
Arkadaşlar lisede kalma olayı nasıl oluyo çok acil yazarmisiniz?
Cevapla