Sıkılgan bir insanım. Ders çalışırken zorlanıyorum. Önerisi olan var mı?

Dersin başında 15 dk zor oturuyorum. Çok sıkılgan ve hareketli bir yapıya sahibim. Seneye Ygs ve Lys'ye girmeyi düşünüyorum. Telefon ile çok ilgilenen biriyim. Önerisi olan varsa paylaşabilir mi?
Sıkılgan bir insanım. Ders çalışırken zorlanıyorum. Önerisi olan var mı?
Cevapla