Bütün derslerim çok iyi ama matematigim berbat sizce bu normal mi?

Bütün derslerim çok iyi hatta ygs puanim da diğer derslerden dolayı yüksek ama matematigim çok kötü sizce normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Ayy siz mal misiniz 👌👎👊☝👊👊zaten hepinize +1 veriyorum yazin😈😯😐😑😕😤😱😟😰😩😨😧😦😠😥😬😡😵😷😳😶😲😋😌😭😔😏😓😫emoji manyağı yaptım sizi sjsjsjs ahahah
Güncellemeler
+1 yıl
Ya yazın ama😣😣eliniz mi kırık😢😢
Bütün derslerim çok iyi ama matematigim berbat sizce bu normal mi?
Cevapla