Arkadaşlar herkese iyi haftalar.
Özetleyeyim, barmen tamam eğitimini dışarda alan, barlarda barmenin yanında çırak olarak pişen de zamanla öğrenir. Ama ben diyorum ki, bir bölüm bitireyim, bir mesleğim de olsun hani ama barmenlik yapayım. Ama bölümünü okuyayım. Yani işletme okuyup dışarıdan barmenlik eğitimi almayayım.
Barmenliğe yakın, hatta içinde dersleri olabilecek bölüm hangisidir? Tam adını ve kaç yıllık yazarsanız sevinirim.
Özetleyeyim, barmen tamam eğitimini dışarda alan, barlarda barmenin yanında çırak olarak pişen de zamanla öğrenir. Ama ben diyorum ki, bir bölüm bitireyim, bir mesleğim de olsun hani ama barmenlik yapayım. Ama bölümünü okuyayım. Yani işletme okuyup dışarıdan barmenlik eğitimi almayayım.
Barmenliğe yakın, hatta içinde dersleri olabilecek bölüm hangisidir? Tam adını ve kaç yıllık yazarsanız sevinirim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Turizm otelcilik sanırım
Anladım, peki bir şey sorayım.
mesela turizm otelcilik ile ilgili bir sürü bölüm var 4 yıllık.
Turizm ve otelcilik, işletmeciliği, turizm işletmeciliği veya direk turizm
bunların hepsi aynı kapıya cıkıyor degil mi?
İşte onlar hakkında maalesef fikrim yok
Çok teşekkür ederim, hiç önemli değil ben araştırıyorum.
Son olarak bir şey sormak istiyorum.
Ben Turizm ve Otelcilik okursam üniversitede, bu üniversite sürecinde çeşitli tanınmış akademilerden barmenlik adı altında sertifikalar alsam hatta imkanım var yurt dışında da sertifika almaya okullara gidebilirim.
Sizce mezun olduğumda dalım barmenlik olsa, ama yine de 4 yıllık üniversite mezunu olacağım, bu CV me eklenecek + larla iyi bir yerlere gelme ihtimalim var mı? Dil de bilirsem ingilizce yanında?
Onca gelişimle seni barmen yapmazlar bence :)
Üniversite diploması gerekmiyor ama iyi bir barmen olman için üzerine eğitim alman herekiyor Gastronomi mutfak sanatları bölümü yani MSA (4 yıllık) okumam seni çok ileriye taşıyacaktır
Hiç bir üniversite okumana gerek yok bence