SAVCI MI YOKSA AKADEMİSYEN Mİ DAHA ÇOK KAZANIR?

merhaba arkadaşlar. öncelikle baştan belirteyim eş seçimi için vs. sormuyorum. bugün bir arkadaşla otururken konu buraya geldi ve o ısrarla savcıların daha çok kazanacağını düşünüyor. oysa bana göre de bilirkişilik ek ders ödenek vs. gibi şeylerle akademisyenlerin daha çok kazandığını düşünüyorum. bahsettiğim akademisyenlik mühendislik bu arada. sizin de Fikirlerinizi bekliyorum.
SAVCI MI YOKSA AKADEMİSYEN Mİ DAHA ÇOK KAZANIR?
Cevapla