Garsonluk, tezgahtarlık, satış sorumlusu insana ne kazandırır?

Ya ezmiyorum tabi ki ama orda ki insanları köle gibi görüp kullanıyorlar özellikle patronları çok ağır şartlar çok kötü bir sektör gibime geliyor 3 kuruş için hayatını koyuyorsun çevremden görüyorum ve 5 parasız kalsam da önyargım yüzünden oyle işlerde çalışmıyorum... Sizce doğru mu?
Garsonluk, tezgahtarlık, satış sorumlusu insana ne kazandırır?
Cevapla