60+10=70
Bilen arkadaşları tebrik ediyorum ;)
Bilemeyenlere de tesüf ediyorum :D
Tersten gitmek lazım.. Bölmenin tersi çarpma olduğu için yarıma bölüyoruz yarım (0,5) Ters çevirip çarpınca sonucu buluruz. Neyse çok uzatmayayım şöyle olur.
30:0,5 = 30x2 = 60 + 10 =70
Yetmiş çünkü yarıma bölmek demek 2 ile çarpmak ile aynı
Cevap
12Cevap
30/1/2=60 +10=70.1/2=35+15=50
kanka sen ne yaptın ya :D
30 un yarısı 15 +10=25 bölü 2= 12.5 +15 27.5 eder
bu kafayı daha çok sevdim :D
niye ki
soruyu çok yanlış anlamışsın soru ilk soru işaretine kadara :D
hm anldm tm
bir de böyle çöz bakalım
uğrşmıcam.
niye tribe bağladın :D
neyin kafasını yaşıyosunuz siz ya ne tribi atıcam sevgilime atarım tribi sana niye atayım
uğraşmicam ne peki :D
sen nasıl anlarsan anla beni bağlamaz
Tamam atarlı genç 😉
Torbacın kim senin? Kafan gayet sağlammış.
eyvallah kanka da market torbasından başka torba taşımıyorum :D
O zaman Yavuz Çetin dinle. Rahmetlinin ruhuna gitsin dinlediğin parçaları.
Yavuz Çetin - Benimle Uçmak İster Misin?
https://www.youtube.com/watch?v=qBiS4cBE2_c
güzel teklif ama teşekkür ederim almayayım :D
Sen bilirsin genç!
otuzu yarıma bölmek hm
bir de böyle düşün ;)
tam kendisi eder sonra kendimle yüzleşmek zorunda kalmayayım?
30/2 = 15
15+10 = 25
pek soğru sayılmasa da :D
70 etti detaydaki diğerlerini yapmadım
13😆
bu da değişik bir bakış açısı tabi ki :D
yarıma bölmek ikiyle çarpmaktır:::P
Eveeeet tebrik ediyorum 😂 Yanlış olmuş çaktırma 😂
40
.
nasıl bulduğunu çok merak ediyorum kanka :D
30 un yanındaki 0 ı sildiniz. ne kaldı geriye 3.10un yanındaki sıfırı sildiniz kaldı mı 1.
3le biri topluyoruz 4 yapar 30 bölü 2 15 15+25=40
30 la 10 un yanındaki sıfırlar neden silindi ve o bulduğun 4 ü nerede kullandın? 25 nerden çıktı :D
temel matematik öğren önce kardesim.
https://s1.dmcdn.net/NbUh/1280x720-HHz.jpg
:D :D :D ve kızlar soruyorun 40 . yıl dönümü :D
70 ediyor
25 bence
70 yapar :D
70 tabi ki
70 eder.
Yirmi bes
"70"
70 olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar