Güncellemeler
+1 yıl
Ya niye kimse yardimci olmuyor :(
Saçmalık bence. Dörde tamamlamak kolay değil ki ömrün sınava hazırlanmakla mı geçicek? erzuruma okuyacağına adam gibi çalış seneye gir
Erzincan ı gezmiştim güzel şehirdi halkıda iyiydi...
Cevap
2Cevap
bence büyük bir hata olur.
Neden ki
Memleketim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar