Dil bilgisi çalışmamak büyük bir kayipmidir?

Sınav yarın biliyorum biraz gec oldu ama yine de sormak istedim dil bilgisi pek çalışmadım çok az bilgim var ama muhtemelen sınavda çıkarsa emin olamayacağım için boş birakicam sizce çok fazla çıkar mı? Paragraftan gelir ümidiyle ve anlamadigimdan çalışmadım
Dil bilgisi çalışmamak büyük bir kayipmidir?
Cevapla